3 reviews over Vakantiehuis Porchia in het Nederlands

Super schattig ingericht huisje.

JJ, 19-4-2009

Porchia is een echt smaakvol ingericht huisje, waar je prima met de kinderen naar toe kunt. Het ligt aan een rivier waar we zomers veel plezier beleefd en door het stomende water geen last van muggen hebt. Het Zwembad bij Vidiciatico (8km) is ook te gek.We vonden dit adres op internet waar je ook een filmpje ziet van Porchia. We hebben vaak gegeten bij het restaurantje aan de rivier (forel) Heerlijk eten en wat een leuke lieve mensen. In het dorpje Lizzano voelen we ons ook overal zeer welkom. Wat een lieve mensen allmaal zeer behulpzaam en relaxed.
Gereisd familie in augustus 2008

Mooi inspirerend huisje

V de Vries, 16-4-2009

Ik ben met mijn vrouw een week in Porchia geweest. Wat een lief huisje is dat, het appartement is een onderdeel van een grote "borgo" die aan een rivier staat (aan de andere kant van het huis) maar alles is zo gebouwd dat je toch wel gevoel van privacy hebt.

Het huisje heeft 2 nette en leuk ingerichte slaapkamers (geen treurige verhuur inrichting) en een kleine knusse woonkeuken (ook hier mooie kook spulletjes) met open haard/kachel.

De 2de slaapkamer heeft een bed op 120cm hoog maar we waren met z'n tween dus voor ons geen probleem.

Het huisje ligt midden in de natuur aan een rivier maar heeft toch heeft een eigen afgeschermde tuin waar de hangmat voor ons klaar hing en naast het kappelletje in de tuin stond de barbeque voor ons klaar.

Er is nog geen TV in dit huisje maar dat hebben wij niet gemist en de eigenaar ging dit jaar de trapleuningen monteren die ontbraken (hiervoor hebben we een kleine korting op ons verblijf gehad)

In de omgeving hebben we veel gewandeld. Soms een kort ro

Gereisd met partner in november 2008

Een heerlijk huisje.

L. Landesbergen, 16-4-2009

In een oude Borgo" Porchia " net buiten Lizzano in Belvedere hebben we samen genoten van de rust,de natuur, de rivier en het smaakvol ingerichte huisje.

Met de prachtige kapel in de tuin en de hangmat tussen de bomen helemaal tot rust gekomen.Echt een fijn adresje

Gereisd met partner in juni 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Porchia in Lizzano in Belvedere, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Porchia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Porchia scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.