Accommodaties Lido di Pomposa (Adriatische Riviera)

Waardering
5,6
Het weer

13° / 18°

23 mei 2015

Lido di Pomposa (Adriatische Riviera)
58 beoordelingen
Wordt Lido di Pomposa (Adriatische Riviera) je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vindt je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Lido di Pomposa (Adriatische Riviera).
Even geduld a.u.b.

De beste prijzen en last minutes voor Lido di Pomposa (Adriatische Riviera) bij:

7 Accommodaties Italië, Emilia Romagna, Lido di Pomposa (Adriatische Riviera)

Alleen accommodaties in Lido di Pomposa (Adriatische Riviera) worden getoond
Je hebt gekozen Land
Italië
Regio
Emilia Romagna
Bestemming
Lido di Pomposa (Adriatische Riviera)
Straal:
Check het aanbod van Zoover in Lido di Pomposa (Adriatische Riviera) Zoover Awards 2015
Zoover Award Bronze (1)
Type accommodatie
Appartementen in Lido di Pomposa (Adriatische Riviera) (2)
Campings in Lido di Pomposa (Adriatische Riviera) (2)
Vakantieparken in Lido di Pomposa (Adriatische Riviera) (1)
Bungalows in Lido di Pomposa (Adriatische Riviera) (2)
Scoort goed op
Kindvriendelijk (3)
Meer criteria
Waardering (1)
Ligging (1)
Prijs / kwaliteit (2)
Inrichting (1)
Hoeveelheid ruimte (1)
Staat van het sanitair (2)
Aantal sterren
4 sterren (3)
3 sterren (1)
Aanbieders
Vacanceselect (2)
Allcamps (2)
Boek direct bij Zoover (1)
Arke.nl (1)
Aantal foto's
Minimaal 1 (6)
Aantal aanbieders
Minimaal 1 (5)

Lido di Pomposa (Adriatische Riviera) scoort een 6,8 uit 10, op basis van 58 beoordelingen
Wordt Lido di Pomposa (Adriatische Riviera) je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Lido di Pomposa (Adriatische Riviera). Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Lido di Pomposa (Adriatische Riviera). Mocht je meer behoefte hebben aan echte beoordelingen kijk dan even onder de tab beoordelingen en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Lido di Pomposa (Adriatische Riviera). Vergeet niet de beoordelingen van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier beoordelingen vinden van 2 Appartementen, 2 Campings, 1 Vakantiepark en 2 Bungalows in Lido di Pomposa (Adriatische Riviera). Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 12 vakantiefoto's van Lido di Pomposa (Adriatische Riviera). Lees de 58 reviews beoordelingen van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Lido di Pomposa (Adriatische Riviera). Op deze pagina vind je alle accommodaties in Lido di Pomposa (Adriatische Riviera). Bekijk ook andere accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Emilia Romagna.