Appartement Cleo Residence ***

Cleo Residence

22 reviews over Appartement Cleo Residence in het Nederlands

Heerlijke appartementen

M.Lenting, 5-8-2017

Dit jaar voor de tweede keer naar Residence Cleo geweest en het viel wederom zeker niet tegen. Prima appartement met groot balkon en genoeg ruimte. Bedden aan de harde kant (tip: als je eigen beddengoed meeneemt: er zijn geen dekens aanwezig, dus neem ook iets mee wat in je dekbedhoes kan)

Geen nl tv zenders en het internet is niet altijd best.

Omgeving : prachtig natuurgebied, stadje is leuk , onderhoud wegen etc. verschrikkelijk. Leuke uitstapjes naar steden in omgeving

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijke vakantie!

Willy, 30-7-2017

Mooi, ruim en schoon appartement, van veel gemakken voorzien. Horren voor het balkon en ramen zijn heel fijn, ook al hebben wij weinig last gehad van de muggen die ons 'beloofd' waren. Prima zwembad met parasols en heerlijke ligbedden waarvan er elk moment voldoende beschikbaar waren. Trampoline, pingpongtafel, tafelvoetbal en basket voor de kids. Vriendelijk personeel waarvan de dames bij de receptie goed Engels en Duits spreken.

Strand is aan te lopen maar je bent wel even onderweg... Uitstapjes gemaakt naar San Marino, Bologna, Commachio en Venetië.

Wij vinden deze accommodatie zeker een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijk

Mirjam Lenting, 16-9-2016

Leuk appartement, groot balkon, veel voorzieningen in het appartement. Internet niet geweldig maar oké. Geen nl tvzenders. Ligging net niet fijn tov afstand naar strand. Is te lopen (kwartier) maar bij hoge temp en spullen die je meeneemt niet heel relaxed. Met de auto is mogelijk maar parkeren is een crime. Wij zijn meer bij het zwembad geweest dan aan het strand. Omgeving niet heel bijzonder, wel leuke uitstapjes naar Venetië, San Marino, Bologna. Mede door mooie appartement super vakantie gehad
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Geweldige accommodatie

Verschure, 21-9-2015

Zeer aan te bevelen super appartementen horren voor de balkons in verband met de vele muggen een bbq op de balkons. Super vriendelijke medewerkers en manager

Zou er zo weer naar toe gaan prachtige omgeving veel te zien o.aan Ravenna Commachip.

Gereisd met partner in september 2015

Schoon en rustige ligging

Gezin 5 pers., 2-9-2015

Appartement: het is een mooi, schoon appartement met een ruim balkon. Door de horren is het mogelijk muggenvrij op het balkon te zitten. Alle ramen hebben overigens horren en rolluiken. Wij zaten aan de kant van de haven; leuk uitzicht vanaf je balkon en lekker rustig. Geen lawaai van de aanwezige vakantiegangers bij het zwembad. Wel zijn de appartementen heel gehorig, dus wanneer je luidruchtige buren hebt is het wat minder aangenaam.

Overige info: twee grote supermarkten op 10 autominuten aanwezig en 1 kleine Spar in het dorp zelf. Strand is inderdaad heel commercieel; een heel breed strand met allemaal bedjes en parasols. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Cleo. Enig minpuntje, maar dit geldt voor de regio, zijn de muggen.... Goed werkend anti muggenspul is dus zeker nodig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Ruime en schone appartementen

MLG, 5-8-2015

Appartement Residence Cleo in Lido degli Estensi:

Pluspunten:

Ruim en schoon 6-persoons appartement met 2 slaapkamers

Appartement is goed ingericht en voorzien van afwasmachine en ook een wasmachine.

Op het balkon heb je rolhorren tegen muggen en ander ongedierte

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ze spreken verschillende talen .

Mooi en goed onderhouden zwembad met voldoende ligstoelen/parasols

10 minuten lopen naar het brede zandstrand

Minpunten:

Gratis wifi, echter vslecht bereik in appartement (wel heel goed bij receptie)

Jammer genoeg geen broodjes service.

Breed zandstrand te commercieel ingericht (strandstoelen/parasols/ etc)

Directe omgeving is wat minder fraai (te touristisch voor ons)

Veel muggen (moerassengebied)

Conclusie: mooi appartement om een (strand)vakantie te vieren, echter omgeving biedt te weinig

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Zeer mooie en ruime appartementen!

Xander, 30-6-2015

Rolstoel vriendelijk, kind vriendelijk. vriendelijk personeel, mooie appartementen. schoon!!! Ruim balkon welke helemaal met een rol hor is af te schermen!!! lang verhaal kort: keuken met koelkast, wasmachine, afwasmachine, magnetron, 4 pits gasfornuis, koffiezetter waterkoker enz!! Geen min punten kunnen vinden!
Gereisd met partner in juni 2015

fantastische accomodatie

G.Delsine, 8-9-2014

appartement Residence Cleo in Lido degli Estensi,

Het appartement is echt schoon en goed ingericht. Je krijgt een welkomst pakketje met wat spulletjes. In de badkamer ligt een welkomstpakket met borstel en kam en er staat shampoo en zeep.Op het balkon heb je rolhorren zodat je 's avonds rustig op het balkon kan zitten zonder vervelende muggen en ander ongedierte. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Ze spreken verschillende talen waaronder Nederlands wat heel prettig is.Onze kinderen zitten in de leeftijdsgroep van 11 t/m 18 jaar en hebben zich prima vermaakt. Er liggen standaard luchtbedden en andere dingen voor in het zwembad. Je hoeft deze zelf niet te kopen.En ook op het droge kun je je prima vermaken. Het zwembad wordt iedere dag schoongemaakt en het water gecontroleerd.

Conclusie: Het is een heel fijn appartement om vakantie te vieren.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

doen!!!

njo, 31-8-2014

een klein en goed georganiseerd complex. Balkon met ingebouwde bbq is groot en met hor volledig af te sluiten voor muggen: ideaal.. Uitstekende bedden. Woonkamer/keuken iets te klein, maar dat is het enige minpunt. Reinheid , kwaliteit inrichting etc. goed tot zeer goed.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Mooie appartementen

Karin, 6-8-2014

Een kleinschalig appartementen complex met ruime appartementen met groot balkon. We hadden aan de havenkant gevraagd als tip gezien maar daar hebben we wel spijt van gehad. In onze week lagen er 2 mega dure boten voor ons en het personeel ging rond 2 uur s-nachts naar huis. Die daar nog een half uur met z'n alle gezellig napraten op de steiger maar dat koste helaas heel de week onze nachtrust. Wel een zwaar minpunt maar kon helaas Residence Cleo niks aan doen.

In het centrum van Lido degli Estensi is 10 minuutjes lopen zijn leuke restaurantjes en vertier.

Het strand is 15 minuutjes lopen en 5 minuten met de auto is ook makkelijk te parkeren.

Na 1 week hadden we het wel gezien.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Cleo Residence bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cleo Residence in Lido degli Estensi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cleo Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Cleo Residence scoort een 8.97 uit 10 op basis van 49 reviews.