Hotel Molino Rosso ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Molino Rosso bij:

1 review over Hotel Molino Rosso in het Nederlands

Luxe zakenhotel

Stephanie, 10-8-2008

In dit hotel zijn we een week verbleven in de periode 2 Augustus tot 9 Augustus. Het hotel ziet er erg netjes uit. Kamers zijn mooi alleen het balkon had geen meubilair. We hebben stoelen uit de kamer naar buiten gezet en bij de receptie om een tafel gevraagd en dit werd snel geregeld. In de omgeving is vrij weinig te doen. Uitstapjes naar Bologna en Rimini zijn wel aan te raden mede doordat je direct naast de autosnelweg zit. Eten was zeer goed. Wij hadden halfpension. Het avondeten bestond uit een 3-gangen menu waarbij je steeds de keus had uit 3 gerechten. Zwembad was meestal erg druk. Al met al een goed hotel maar niet super geschikt voor een zomervakantie.
Gereisd familie in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Molino Rosso in Imola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Molino Rosso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Molino Rosso scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.