Uitstekend

1 review over Hotel La Comacina in het Nederlands

Fantastische Plek!

Jan, 2-3-2011

Dit hotel ligt midden in het centrum, dichtbij alle belangrijke toeristische attracties van de stad. Uitstekende service van het hartelijke en zeer hulpvaardige personeel. Zeer schoon. Wij verbleven in de gezinssuite, een zeer comfortabele en ruime suite. Het hotel heeft ook voortreffelijk restaurant. Via het hotel hebben we een boottour door de Valli di Comacchio geboekt en een heerlijke dag doorgebracht. Het centrum van Comacchio is voor het verkeer gesloten, en we hebben onze auto op de parkeerplaats op de hoofdweg moeten achterlaten, maar de korte reis met de pendelboot die ons naar het hotel bracht was een prachtige kennismaking met deze bijzondere op kanalen gebouwde stad. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt en kunnen niet wachten om terug te gaan. Na een lange reis was het heerlijk om te kunnen ontspannen in de rust en ontspannende omgeving van dit prachtige hotel!
Gereisd familie in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Comacina in Comacchio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Comacina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Comacina scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.