Hotel Club Executive ****

Club Executive

2 reviews over Hotel Club Executive in het Nederlands

Fantastisch hotel

p.hoek@zonnet.nl, 12-10-2008

2008 2 weken op vakantie geweest, het hotel prima verzorgd, heel schoon. Heel klantvriendelijk, stonden meteen voor je klaar.

Het restaurant was logischerwijs helemaal beneden (veel koeler maar was ook airco) en moet zeggen dat het eten super goed en lekker was, voldoende keuzes iedere dag weer. Bediening helemaal SUPER !! Zeer vriendelijk personeel! Echt een aanrader !!

Gereisd familie in augustus 2008

Fam. Verdonk, 18-7-2006

In juni 2006 2 weken in dit hotel geweest. Onvoldoende parkeerplaatsen. Kamer klein. Badkamer klein, niet schoon. Weinig kastruimte. Airco boven bedden, kon dus 's nachts niet aan blijven. Het "restaurant" is niet meer dan een kelder zonder ramen, afschuwelijk! Gelukkig "mochten" we vanaf dag 3 in de tuin eten.

Avondeten gevarieerd, maar erg chaotisch. Te weinig personeel. Geen vaste tafels. Erg vervelend ("vechten" of lang wachten!) Het is een hotel vol metItaliaanse gasten, met heeel veel kinderen (veel herrie!) Voor onze dochter van 3 niet leuk, omdat ze vanwege de taal een echt buitenbeentje was.

Onze tip: GA NIET NAAR DIT HOTEL ALS JE ZELF GEEN KINDEREN HEBT! Wel een pluim voor het privestrand met bar en vriendelijk personeel!

EINDCONCLUSIE: DIT IS GEEN 4-STERREN HOTEL! Als je je aanpast zoals wij kun je een goede vakantie hebben, maar wij gaan er niet meer terug!

Gereisd anders in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Executive in Cesenatico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Executive zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Executive scoort een 7 uit 10 op basis van 3 reviews.