Hotel San Marco ***

9,4

89 reviews over Hotel San Marco in het Nederlands

Mooi modern hotel

Suus, 30-9-2017

Lobby en restaurant modern ingericht. De hotelkamers beetje oudbollig,klein en sfeerloos.Maar daar hoef je in principe niet veel te zijn. Ligging is perfect, direct asn het strand.ontbijt was prima. Buffet iets minder. Weinig keus.Maar wel supervriendelijk personeel.
Gereisd met partner in juli 2017

Mooi hotel, goed verzorgd en vriendelijk personeel

Jan&Jose@MotorGP, 17-9-2016

Het ontbijt is uitgebreid en goed. Het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. Fijn zwembad en je kunt er gebruik maken van fietsen. Toppie
Gereisd met vrienden in september 2016

Tophotel op Toplocatie: Voor jong en oud

Arie & Sandra van der Burg, 16-9-2016

Onze eerste autovakantie naar Italie is meteen een topvakantie geworden. Onze keuze voor San Marco is zeker voor herhaling vatbaar. De ligging (aan de overkant loop je zo het strand op en aan de ene zijkant ligt het mooie plein met fonteinen waar in de avonduren altijd wat te beleven valt en aan de andere zijkant loop je zo de leuke (winkel) straatjes in) is geweldig. En het hotel zelf krijgt van ons een dikke 10. Het personeel is super: vriendelijk en zeer behulpzaam, spreken behalve italiaans ook bijna allemaal engels en enkele (Stefania, Davide: super!) ook in het Nederlands. De eigenaren, Nederlandse Yvonne en haar Italiaanse man Davide, zijn heel betrokken met al het reilen en zeilen en dagelijks in het hotel te vinden. Maken een praatje met de gasten in hun eigen taal en zijn er voor om je als gast ook gast te voelen. Kamers zijn schoon en netjes, bedden prima. Niet groot, maar wel praktisch ingedeeld. En wij hadden de kleinste kamer. Uitzicht aan zee of plein, waar het na 12 uur ook rustig is. Voor (jonge) kinderen is er een kinderspeelplek en allerlei voorzieningen. Personeel is ook zeer op kleintje gericht. Superleuk al zijn we zelf al uit de kleintjes. Maar heel leuk om te zien. Het eten is zeer gevarieerd en voor elk wat wils. Alles vers en veel gerechten worden ter plekke vers bereid aan het buffet: pasta, in de ochtend wafels of crêpes.
Gereisd met partner in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor San Marco bij:

Mooi schoon hotel met super vriendelijk personeel

Diana Nagtegaal, 5-9-2016

Hotel SAN Marco in Cissno, Bardolino. Goed ontbijt, super aardig personeel, heel vriendelijk en behulpzaam. Elke dag schone handdoeken en je bed opgemaakt en kamer schoongemaakt.

Echt super gehad,

Gereisd met partner in augustus 2016

Super hotel!!!

Yvette, 19-8-2016

Wat hebben wij genoten van ons verblijf! Het hotel ligt pal aan zee en heel centraal in Cattolica. De service en de vriendelijkheid van het personeel was super! Dat hebben we zelden zo meegemaakt. Heerlijke kamer hadden wij voor ons gezin met 3 kinderen. Fijne bedden ook. En dan het eten; echt heel erg goed. We twijfelden vooraf of we wel half pension moesten nemen, maar daar hebben we geen spijt van. We hebben geen avond hetzelfde gegeten en alles smaakte even heerlijk. Er wordt echt heel goed gekookt! Ook onze kinderen (2, 7 en 8 jaar) vonden het eten echt heerlijk. De speelkamer was fijn voor onze jongste. Wat we verder erg fijn vonden waren de vaste strandbedden die bij onze kamer inbegrepen zaten. Team Sam Marco; bedankt!!!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

was een fantastische belevenis !!!!!!!!

Fam. J. Spoel, 3-8-2016

Het is een belevenis om in de hotel te kunnen verblijven. Heel erg goed eten, voor de kinderen ook leuk om te zijn. Het is een fantastisch op elkaar ingespeeld team personeel en Yvonne en Davide zijn een hele goeie gastheer en vrouw!!!!! Zeker een aanrader en verdient een 10 op Zoover. Komen zeker terug. Met onze kinderen en kleinkinderen 11 heerlijke dagen gehad om nooit te vergeten.
        Gereisd met vrienden in juli 2016

Gastvrij hotel!

Siska, 3-8-2016

Uitstekend hotel in het hart van Cattolica en tegenover het strand. Davide, Yvonne en het personeel doe er alles aan om de gasten zich thuis te laten voelen. Het eten is heerlijk en zeer afwisselend, geen dag hetzelfde. San Marco is de perfecte uitvalsbasis voor een heerlijke strandvakantie.
        Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Fantastisch voor herhaling vatbaar

yvonne dooper, 8-7-2016

Eigenlijk alles dat merk je wel aan de scores. Maar ook de omgeving het weer , de Italianen zelf, er is alles wat ons aanstaat
        Gereisd met vrienden in juni 2014

Top hotel, goede service en een uitstekende keuken

A.P. de Nie, 5-6-2016

Dit hotel is een aanrader.
        Gereisd met partner in mei 2016

Eindelijk genieten met allergie

Van der Graaf, 29-10-2015

Fantastisch hotel. Wij verbleven in de suite 500. Onze kinderen hebben pinda/noten allergie. Zelf heb ik coeliakie en lactose intolerantie , Dit is het eerste hotel waar we allemaal uitgebreid hebben kunnen van het eten. Zelfs cappuccino werd met soja melk gemaakt. Het eten voor mij was magnifiek. Vriendelijk personeel ( flavia en Jessica we missen jullie nog steeds). Davide en Yvonne hebben een hotel waar ze zeer trots op mogen zijn. Suite was ook goed schoon onze kinderen hebben astma en dat is dan heel belangrijk. Top vakantie gehad
        Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor San Marco bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel San Marco in Cattolica (Adriatische Rivièra), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel San Marco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel San Marco scoort een 9.44 uit 10 op basis van 131 reviews.