Hotel King ***

Hotel King ***

4 reviews over Hotel King in het Nederlands

prima familiehotel

R.Keijzer, 16-8-2008

Het hotel ligt aan een drukke straat. Parkeren is alleen mogelijk buiten het stadje op een weiland. Ontbijt en diner redelijk. Het servet moet in een envelop bewaard worden. Daar moet je 4 dagen mee doen. Kamer geen airco, wel een fan boven je hoofd. Goede bedden, zeer vriendelijke leiding. Heel drukke plaats met veel hotelletjes en winkeltjes. Winkelstraten tot in de nacht geopend. Leuke eetzaal en terras op de eerste verdieping. Zeezicht alleen bij het uithalen van halsbrekende toeren op het balkonnetje. Stranden volledig bezet met betaalde ligstoelen/parasols. San Marino en Urbino zijn zeker een bezoekje waard. We komen hier zeker nog wel eens terug.
Gereisd met partner in juli 2008

Annelies Slagboom, 16-8-2007

Prima hotel,vriendelijk personeel,goed eten. schone kamers en elke dag schone handdoeken.De omgeving vonden wij ook heel mooi,Het hotel ligt vlak aan het strand.Er zijn veel winkels vlakbij het hotel die tot 1 uur s,nachts open bleven .erg gezellig.De bushalte is ook vlakbij dus leuk om naar omliggende plaatjes te gaan.Mijn man en ik hebben genoten van een heel fijne vakantie.
Gereisd met partner in augustus 2007

Kim en Jeroen, 31-7-2005

Het hotel ligt erg gunstig ten opzichte van het centrum en strand. Het enige kleine nadeel vonden wij dat er geen zwembad bij het hotel zat.

Verder is het gewoon een prima hotel, en de maaltijden zijn simpel maar goed.

Iedere dag is er een vers saladebuffet aanwezig.

Gereisd anders in juli 2005

Martin, 11-7-2005

Prijs kwaliteit verhouding is goed. Kamer netjes en schoon.

Eten in buffet vorm, van goede kwaliteit, ligging van hotel centraal,zowel strand als centrum.

Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel King in Cattolica (Adriatische Rivièra), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel King zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel King scoort een 8 uit 10 op basis van 4 reviews.