9,5

Uitstekend

Zoover award

58 reviews over Vakantiehuis Casa del Porticato in het Nederlands

Heerlijk huis op een heerlijke plek

GJ Westerman, 14-6-2012

Onze eerste keer in Italie: voor herhaling vatbaar. Prachthuis, ruim, luxe, mooi ingericht. Ligging goed, uitzicht fraai, fijn zonneterras (met schaduw!!).

Herten en zwijnen gezien, veel gedaan en gebruik gemaakt van de legio tips op de Porticato website. Lekker gegeten. We komen zeker terug.

Gereisd familie in juni 2012

Heerlijk huis in een heerlijke omgeving

GJ Westerman, 14-6-2012

Voor het eerst in Italie met onze zoon, Voor herhaling vatbaar. Het geboekte huis was ruim, luxe, goed en met smaak ingericht. Ligt rustig in de natuur, fraai uitzicht. Centraal gelegen: veel leuke dingen gedaan en de tips op de Porticato website gebruikt. We komen beslist nog eens.
Gereisd familie in juni 2012

Erg genoten van huis en omgeving

GJ Westerman, 14-6-2012

Voor de eerste keer in Italie, met vrouw en kind. Is zeker voor herhaling vatbaar. Het huis is klasse. veel luxe, ruim, prachtig en smaakvol ingericht en alles is aanwezig. Centrale ligging, we hebben van alles ondernomen en we hebben daarvoor de tips en adviezen op de Casa Porticato website goed kunnen gebruiken. Lekker italiaans gegeten (veel pasta en pizza): leuke restaurants in de buurt. Het terras is fijn om te vertoeven en het uitzicht mooi. Rustige omgeving. Zwijnen en herten gezien en andere dieren. Was een ervaring. We komen zeker nog eens terug in dit prachtige huis.

Fantatische plek!

Gert-Jan en Marja, 8-5-2012

Casa del Porticato is een geweldig huis, van alle gemakken voorzien en erg gezellig, je voelt je er direct thuis. Ook een prachtige omgeving. Geweldig om te wandelen. Als je gaat voor rust en genieten van het Italiaanse leven, dan is dit de plek. Kleine dorpjes in de buurt. Borgotaro een schattig stadje waar alles zit wat je nodg hebt (supermarkt, winkeltjes, restaurantjes). Wij gaan zeker terug!
Gereisd met partner in januari 2012

Italie op z'n best!

Sieuwert, 12-9-2011

Vakantiehuis Casa del Porticato is een aanrader voor wie wil genieten van Italiaanse sferen in een prachtig en zeer compleet ingericht huis in een mooie omgeving. Het is gemakkelijk te bereiken en ligt zeer rustig. Borgo Val di Taro is een provinciestadje op 5 km. afstand, waar alles te krijgen is en waar je heerlijk kunt eten. Uitstapjes op redelijke afstand zijn ondermeer Parma, Cinque Terre en (iets verder weg) Bologna.
Gereisd met partner in september 2011

eigentijds ingericht typisch Italiaans boerenhuis

andré en dija, 6-8-2011

Het huis is prachtig gelegen boven op een berg met vrij uitzicht over het dal.

De inrichting is eigentijds en zeer comfortabel. In de directe nabijheid ligt Borgotaro een leuk Italiaans stadje. Ook de kust is op een uurtje rijden evenals Parma.

Ideale plek voor een rustige natuur- en cultuurvakantie.

Gereisd familie in juni 2011

mooi huis!

R van Tienen, 12-4-2011

Wat een leuk en mooi ingericht huis. Een aanrader!! Prachtig, rustig maar ook centraal gelegen. Veel mooie dagtrips kunnen doen. Wilde zwijnen gezien op 200 meter van het huis. Borgotaro is een levendig stadje.... met leuke winkels en terrasjes.
Gereisd met partner in april 2011

Prachtig vakantiehuis

Harry Jansen, 12-4-2011

Casa del porticato is een mooi ingericht en ruim vakantiehuis. Rustig gelegen, maar wel centraal t.o.v. uitvalswegen e.d. voor dagtrips. Een leuk stadje vlakbij.

Er waren tijdens onze aanwezigheid nog wel wat laatste werkzaamheden aan de gang. Zo moest het zonneteras nog worden aangelegd. We hebben ons laten vertellen dat de buitenkant toscaans roze zal worden geschilderd. Grappige keuze.

Gereisd met partner in april 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa del Porticato in Borgo Val di Taro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa del Porticato zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa del Porticato scoort een 9.53 uit 10 op basis van 63 reviews.