9,5

Zoover award

58 reviews over Vakantiehuis Casa del Porticato in het Nederlands

Relaxed

Molemaker, 31-8-2015

Vakantiehuis Casa del Portica is zeer compleet, van alle gemakken voorzien. In de omgeving tot twee uur rijden is veel te zien/ondernemen. De eigenaars hebben een zeer uitgebreide site waarop zij genoeg informatie geven om te gaan ondernemen.Wij waren met onze twee dochters van 16 en 18 jaar. Zij misten op den duur wel het vertier. In het dicht bijzijnde plaatsje Borgo val di Taro is in de avond wel het een en ander te doen maar dit was niet geheel naar de smaak van hun. Wij hadden 3 weken lang prachtig weer en zochten hiervoor de nodige afkoeling.Hiervoor moet je de auto in, want bij het huisje is alleen een buitendouche om af te koelen. In de toekomst willen de eigenaren een klein zwembad realiseren bij hun huis, dan zou voor ons gevoel het plaatje helemaal compleet maken.
Gereisd familie in augustus 2015

Bella Italia

Ferry, 6-8-2015

Wij hebben een heerlijke week gehad in Case del Porticato. Je kunt er compleet tot rust komen door de omgeving, buitenterras en doordat het huis van alle gemakken is voorzien. Heerlijk ontbijten met uitzicht op de Italiaanse heuvels en lekker verkoeling zoeken in de rivier. Een absolute aanrader als je uit de drukte wilt ontsnappen.
Gereisd familie in juli 2015

Thuis in italie

Jiska, 19-7-2015

een heerlijk, mooi ingericht en comfortabel huis! Alles wat je thuis hebt, is er aanwezig, wat maakt dat je kunt genieten van heerlijke koffie, uitgebreid kunt koken, je wasje kunt draaien etc. Verder hoef je alleen maar te genieten van de omgeving, lees vooral alle tips, maak een wandeling bovenop de berg (wel veel vliegen bij warm weer), ga naar de maandagmarkt en geniet van het italiaanse leven. Wij vonden de mensen in het dorp heel erg vriendelijk, terwijl wij geen woord italiaans spraken en met twee grote honden waren.
Gereisd met partner in juni 2015

Prachtig authentiek Italiaans vakantiehuis!

Teun, 6-7-2015

- Smaakvol ingericht

- Prachtige bergachtige omgeving

- Rust & ruimte

- Mooi zonneterras en terras om te eten

Gereisd met vrienden in augustus 2014

Voor het echte Italie

Robert van Engelen, 3-7-2015

Royale, smaakvol ingerichte woning van alle gemakken voorzien. Of het nu het bonen koffiezet apparaat is of de heerlijk dikke handdoeken. Grote bedden zijn ook een uitkomst. Je moet wel van rust en ruimte houden, maar het stadje en een superleuk restaurantje liggen in de buurt met de auto ben je er zo.

Lees vooral de tips van de eigenaren door, echt goede tips.

Gereisd met vrienden in januari 2015

Prachtig huis in rustige omgeving

Bert & Geja, 26-8-2014

Geweldig huis van alle gemakken voorzien, mooie uitzichten en rustige omgeving. Veel tips en informatie in huis aanwezig van restaurants tot dagtrips. Heerlijk ontbijten en dineren op het terras aan de achterkant en lekker zonnen op het terras aan de voorkant, La Dolce Vita.
Gereisd familie in augustus 2014

Top vakantiehuis met veel rust & ruimte !

wimvanstam, 16-8-2014

Prachtige ligging met mooi uitzicht, veel rust & privacy !

Samen met onze twee kleine kinderen een zeer goede vakantie gehad, veel ruimte in en om het huis. Een absolute aanrader !

Bedankt !

Gereisd familie in juli 2014

Voor herhaling vatbaar!

Yvonne Klassen, 4-10-2013

Op het moment dat je de site leest, weet je eigenlijk al hoe goed en met hoeveel liefde dit huis beheerd/verhuurd wordt. Bij binnenkomst voel je je 'thuis' en blijkt alles zo goed verzorgd als omschreven wordt. De tips zijn zeer nuttig, we hebben dan ook heel wat verschillende maaltijden genuttigd bij Mimosa. Iedere ochtend de herten gezien aan de rand van het bos, door de nevel. De kleuren en de geuren van de streek zijn fantastisch! Het huis is zeer smaak- en stijlvol. We hebben ontspannen en genoten. Heerlijk, ook in deze tijd van het jaar!
Gereisd met partner in september 2013

Hoe Italiaans wil je het hebben?

Peter van der Mark, 22-8-2013

Hoe Italiaans wil je het hebben? Wie Italië letterlijk en figuurlijk wil proeven, moet in Casa del Porticato zijn, of je nou een beginner bent of een gevorderde Italiëganger. Het comfortabele huis zelf, de smaakvolle inrichting en de schitterende omgeving: er is geen betere manier om jezelf onder te dompelen in Italië dan door middel van een paar weekjes in dit "Huis met het Portiek".

Vanaf het terras heb je een fraai uitzicht op de vallei, en met een beetje geluk krijg je er gezelschap van hagedissen, uit de kluiten gewassen sprinkhanen en - na zonsondergang - vuurvliegjes.

Steden als Parma, Bologna, Florence, Genua, Lucca en Pisa liggen op dagtochtafstand. En dichterbij vindt de liefhebber veelal onbekende juweeltjes van stadjes als Pontremoli, Varese Ligure en Bardi.

Echt een aanrader!

Gereisd familie in juli 2013

Top vakantie gehad!

Martin van der Plaat, 21-8-2013

Huis ligt op een rustige locatie, erg naar ons zin gehad tijdens de vakantie. Tips en tricks van de verhuurder zijn erg handig. Wij hebben er veel gebruik van gemaakt en daardoor het maximale uit de vakantie kunnen halen. Aangeraden restaurantjes waren allemaal goed en getipte uitjes waren top. Het huis is heel compleet je vindt er alles wat je nodig hebt. Zeker een aanrader voor een rustige vakantie. Alle uitjes liggen op ongeveer een uur rijden. Het was ook leuk om echte italiaanse buren te hebben en een beetje te spieken hoe zij hun leven leiden.
Gereisd met partner in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa del Porticato in Borgo Val di Taro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa del Porticato zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa del Porticato scoort een 9.53 uit 10 op basis van 63 reviews.