Vakantiehuis Casa del Porticato ****

Zoover award

59 reviews over Vakantiehuis Casa del Porticato in het Nederlands

Heerlijk relaxed

Olaf Welmers, 24-8-2016

Casa del Porticato is een fantastisch huis, zowel qua ligging als qua uiterlijk en inrichting, voor een heerlijk rustige en ontspannen vakantie. Omdat wij geen kinderen meer hebben die meegaan is het voor ons prima geschikt. Voor (kleine) kinderen is er niet veel te doen, maar dat is voor ons dus eerder een voordeel. Het huis is prima onderhouden en erg schoon. De inrichting is smaakvol en uitermate volledig. Eigenlijk geen minpunten, mogelijk dat sommige mensen een zwembad(je) missen.
Gereisd met vrienden in maart 2016

Rust, mooi en alle voorzieningen in één

Cato van Dalen, 23-8-2016

Alle voorzieningen zijn aanwezig. Echt een luxe in dit huis. De ligging is prachtig met natuur en een mooi weid uitzicht. De kamers zijn heerlijk ruim en koel. En het aller mooiste is dat alles met stijl is ingericht.
Gereisd met vrienden in mei 2016

Smaakvol huis in mooie omgeving

Gert Jan Vreken, 22-8-2016

Prachtig en luxe huis, erg mooi gelegen nabij het gezellige stadje Borgotaro. Ruime slaapkamers met fijne bedden. Buiten een heerlijk zonneterras. Kortom, een perfecte plek voor een relaxed verblijf.
Gereisd met partner in augustus 2014

geweldig mooi, schitterende plek.

G. van de Molen, 15-8-2016

een heel mooi authentiek Italiaans huis, voorzien van alle gemakken en luxe. Ruim en toch heel knus en gezellig.

Een hele mooie inrichting. Een woonkeuken met de luxe zoals we thuis gewend zijn.

2 terrassen dus altijd zon en schaduw. Hele mooie locatie met geweldig uitzicht !

Een fijne plek om tot rust te komen een echte aanrader !

En vele uitstapjes mogelijk, heerlijk eten en drinken. De aanwezige map met ideeën is super handig.

Gereisd met vrienden in september 2015

Fantastisch!

Lorenzo Homoet, 13-8-2016

Ik ga op bezoek bij vrienden en huur hiervoor het prachtige Casa del Porticato. Het huis ademt de zomerse Italiaanse frisheid uit. De vertrekken zijn zeer smaakvol ingericht en zien er schoon en fris uit. Er is wifi aanwezig. Op het buitenterras kom je geheel tot rust. Bezoek ook het outlet in Fidenze, Salso Maggiore Terre, Parma en het heerlijk eten bij Franca in Pizzeria Mimosa.
Gereisd alleenreizend in september 2014

Heerlijke plaats om tot rust te komen

J.w. Hobbelen, 11-8-2016

Je bent echt in Italië , zonder massa toerisme, vind je niet gemakkelijk.
Gereisd met vrienden in mei 2016

Een prachtige plek met veel rust en ruimte

Kok van der Meij, 11-8-2016

In een klein dorpje en goed berijkbaar ligt verscholen parel. Veel provecy en toch overal vlak bij winkeltjes en restaurants. Vanuit het huis heb je een heel mooi zicht over de vallei en de rivier de taro. Het geheel zou compleet zijn wanneer er een zwembad bij het huis zou zijn. Maar in het dorp Borgotaro is een prima zwembad wat een prima alternatief is bij warme dagen.
Gereisd met partner in juni 2016
Groeten Dio en Raymond, x, 11-8-2016
Hallo Kok en Sakia... dank voor de review en dank voor het superschoon achterlaten van ons huis. Het zwembad, tsja daar krijgen we meer vragen over. Al vorig jaar hebben we speciaal voor kinderen een flink opblaas bad gekocht doorsnee 3 meter diepte 70 cm....Ik begrijp dat dit voor jullie (volwassenen) niet echt voldoende was. Het zwembad in Borgotaro is idd een optie en ook de rivier wordt veel gebruikt voor afkoeling en zwemmen. We hebben bewust geen zwembad omdat we dit voor onze gasten moeilijk van afstand goed en voldoende kunnen onderhouden.

Prachtig

Eric en Wil, 10-8-2016

Casa del Porticato is een sfeervol ingericht huis. Rustig gelegen in een klein gehucht met een prachtig uitzicht over de bergen. In het voorjaar hebben we genoten van de luxe. Echt aan alles is gedacht. Raymond en Dio zijn super gastheren en alles is in de puntjes geregeld. Jammer dat er nog geen zwembad is. Tijdens de warme dagen hadden we geaag een verfrissende duik genomen. We komen zeker nog eens terug.
Gereisd met partner in mei 2016

Fantastisch en heerlijk uitrusten!

Loes Piller, 10-8-2016

Het is echt allemaal perfect , een echte aanrader!!!
Gereisd met partner in april 2016

Fijne vakantie gehad

Jacobus en Bep Vreeswijk, 10-8-2016

Casa del Porticato is een bijzonder fijn huis.... het voelt echt als thuiskomen. De aankleding is met veel smaak gedaan en zowel het binnen als het buitenleven is perfect. Binnen is het huis uitermate luxe en comfortabel (het ontbreekt aan werkelijk niets) en buiten zijn er 2 terrassen waar je heerlijk kunt relaxen. Voor onze kinderen konden we het aanwezige en flinke (opblaas) zwembad neerzetten en ook zij hebben zich hier bijzonder vermaakt. De reden waarom we voor kind-vriendelijkheid geen 10 hebben gegeven is omdat het huis veel trappen heeft en we onze kids dus wat dat betreft in de gaten moesten houden. Veel mooie en leuke tripjes, die werden aangegeven op de website van het huis, gedaan en een aantal prima restaurants bezocht (idd Mimosa, een restaurant vlakbij het huis was een prima tip) Jammer dat we als score niet meer dan een 10 konden geven, want we waren meer dan tevreden en hebben een bijzonder fijne vakantie gehad...... Volledig uitgerust en ontspannen weer terug naar NL.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2016
Dio en Raymond, x, 11-8-2016
Dank voor de aardige woorden Jacob en Bep! Het doet ons goed te horen dat jullie het naar de zin hebben gehad.... daar doen we het voor :-)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa del Porticato in Borgo Val di Taro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa del Porticato zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa del Porticato scoort een 9.54 uit 10 op basis van 64 reviews.