9,5

Uitstekend

Zoover award

58 reviews over Vakantiehuis Casa del Porticato in het Nederlands

Deze plek is een absolute aanrader

Erna en Maarten, 19-8-2017

Erg ruim huis, voorzien van alle gemakken en heerlijk rustig gelegen. Goed verzorgd en schoon. Goede informatie vanuit de eigenaren en vriendelijke directe reactie op vragen. Mooie uitvalsbasis voor diverse trips (Lucca, Parma, Bologna, La Spezia), maar ook fijn om gewoon met een boek onder de boom te zitten.

Verschillende keren hertjes gezien vlakbij het huis.

Gereisd met partner in juli 2017

Een heerlijk huis, prachtig gelegen.

Marleen & René, 27-7-2017

Alles wat op de site staat is waar. Leuk huis in een klein gehuchtje. Wil je erop uit dan ben je snel bij de snelweg om naar de meer toeristische plaatsen te gaan. Het huis heeft alle comfort die je je wensen kunt. Prachtige keuken, prima bedden, voldoende linnengoed, wifi en zelfs Nederlandse zenders!!! Van beide terrassen kun je heerlijk genieten van je rust.

Er is heel veel informatie aanwezig, perfect geordend en up to date.

Gereisd familie in juli 2017

Om nooit te vergeten .......

Annelies&Henk, 2-7-2017

Casa del Porticato is een huis voorzien van alle luxe zoals beschreven in de website van de eigenaren . Je hebt o.a.de beschikking over een volledig ingerichte keuken, zo'n keuken zouden wij thuis ook wel willen bezitten! Heerlijk ontbijten aan de grote tafel!Top! De 3 slaapkamers hebben heerlijke bedden, die zorgen voor een weldadige nachtrust na een fijne dag doorgebracht te hebben in de schitterende omgeving! Als de warmte het niet toelaat met de auto erop uit te trekken kun je genieten van het uitzicht op de terrassen voor- en achter het huis.

Het huis is erg schoon en de inrichting zeer compleet, wij hebben niets gemist en onze verwachting is volledig uitgekomen, het was een heerlijke vakantie!

Gereisd met vrienden in juni 2017

Unieke accommodatie op een fantastische plek

Sebastian Clijsen, 1-7-2017

Casa del Porticato is prachtig gelegen op een idyllische heuvel in Emilia Romagna. Het huis is van alle wenselijke luxe voorzien, denk hierbij aan WiFi, een compleet uitgeruste keuken en badkamer en zelfs Nederlandse televisie.

Het huis is met veel smaak ingericht en zeer geschikt voor families met en zonder kinderen. Het service niveau is zeer hoog, vragen over het huis, de omgeving en zelfs restaurant advies wordt direct gegeven.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Voor herhaling vatbaar het was daar fantastisch

Hans Beers, 1-7-2017

Er is daar niets op aan te merken het is een fantastisch huis met heerlijke bedden fijne badkamer en een geweldige keuken met alles er op en eraan daar heerlijk aan een gezellige keuken tafel ontbeten met daar aansluitend buiten een heerlijke tafel waar je heerlijk aan kan zitten en de huiskamer is geweldig ingericht met bank een 3 fijne stoelen waar je lekker in kan zitten de tuin is mooi aangelegd met bomen waar je lekker onder kan zitten en kortom voor herhaleling vatbaar
Gereisd met vrienden in mei 2017

Heerlijk buiten alle drukte een weekje genieten

G & R, 6-11-2016

Een zeer mooi huis voorzien van alle gemakken. Helemaal compleet! Je hoeft alleen je eigen kleding en een goed humeur mee te nemen. En je dagelijkse benodigdheden uiteraard :-)

De omgeving was bij onze aankomst met regen wat wennen. Maar toen de rest van de week eenmaal de zon ging schijnen ontlook de vrije natuur zich om ons heen. Stromend rivier geluid en vogels op de achtergrond. En prachtig uitzicht over de berghellingen met alle najaarskleuren om het huis gaf ons dat extra vakantiegevoel!

's Ochtends bij het zitje naast het huis in de ochtendzon van je espresso genieten. En dan er op uit. Vanuit Borgo Val di Taro hebben we zowel met de auto als met de trein veel van de omgeving gezien. Met iets meer dan een uur zit je aan de kust of in Parma. En dichter bij huis zijn heel veel kilometers wandelvertier te vinden.

Vooraf hebben de eigenaren ons van alle benodigde informatie voorzien. Bij aankomst was alles te vinden, dat is een fijn begin. Kortom, wat ons betreft een aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2016

Een mooi authentiek huis in een prachtig landschap

Erik, 5-11-2016

Het huis ligt, samen met een aantal andere huizen, op een heuvel in de prachtige provincie Emilia Romagna. Toen wij er waren was het prachtig nazomer weer. In de omgeving zijn mooie plaatsen en bezienswaardigheden te bezoeken. Ook de mooie stad Parma is dichtbij. In de directe omgeving zijn heerlijke restaurants te vinden, waar streekgerechten met wild, paddestoelen, kastanjes en natuurlijk kaas overdadig te vinden zijn.

Het huis geeft volop ruimte aan de gasten en heeft ook een aantal grote gezamenlijke ruimtes, als een woonkamer en eetkeuken. Buiten is er veel plek om lekker te relaxen en te genieten van het uitzicht. Ook de nachtrust op fijne bedden zorgt voor de gewenste rust. Wifi is in het hele huis aanwezig.

Wij hebben genoten tijdens ons verblijf.

Gereisd met partner in september 2016

Onvergetelijke week, zéker voor herhaling vatbaar!

Twee vriendinnen, 9-10-2016

Het huis voldeed meer dan aan onze verwachtingen: schoon, sfeervol ingericht, ruim, alles lag klaar, fantastisch ruime woonkeuken met alles erop en eraan, vóór- en achterterras, map met diverse tips voor bezichtigingen, bezienswaardigheden, eetgelegenheden (Franca zelfs 2 keer bezocht!), geweldig uitzicht op natuurschoon waar je kippenvel van krijgt en we kregen de zon er op de koop toe de gehele week bij!
Gereisd met vrienden in oktober 2016

Heerlijke vakantie

Carlo en Betty, 21-9-2016

Mooie woning in een authentiek Italie
Gereisd met partner in september 2016

Heerlijk relaxed

Olaf Welmers, 24-8-2016

Casa del Porticato is een fantastisch huis, zowel qua ligging als qua uiterlijk en inrichting, voor een heerlijk rustige en ontspannen vakantie. Omdat wij geen kinderen meer hebben die meegaan is het voor ons prima geschikt. Voor (kleine) kinderen is er niet veel te doen, maar dat is voor ons dus eerder een voordeel. Het huis is prima onderhouden en erg schoon. De inrichting is smaakvol en uitermate volledig. Eigenlijk geen minpunten, mogelijk dat sommige mensen een zwembad(je) missen.
Gereisd met vrienden in maart 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa del Porticato in Borgo Val di Taro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa del Porticato zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa del Porticato scoort een 9.53 uit 10 op basis van 63 reviews.