De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Villa Aretusi bij :

1 review over Hotel Villa Aretusi in het Nederlands

dichtbij luchthaven

niki, 2-6-2014

Hotel villa Aretusi is ideaal gelegen als je vroeg vanuit Bologna moet vertrekken naar de luchthaven (of laat aankomt). De ligging is niet om er een echte vakantie door te brengen. Druk verkeer in de omgeving, woonblokken erom heen. Het personeel is zeer vriendelijk. Jammer dat je niet vroeg ontbijt kunt krijgen, gezien meesten op doorreis zijn. We kregen wel enkele yoghurts en koekjes toen we vroegen om vroeg te ontbijten. Mooie tuin en domein. Mooi hotel en in de kamer is alles OK. Er is een gastronomisch restaurant waarmee ze ook mensen van ter plaatse willen lokken en een trattoria. Wij vonden het eten in de trattoria maar matig. Bij een volgende doortocht zouden we zeker weer naar Vila Aretusi gaan
Gereisd met partner in april 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Aretusi in Bologna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Aretusi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Aretusi scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.