Hotel TOP Hotel Park ****

Matig

3 reviews over Hotel TOP Hotel Park in het Nederlands

Erg achtergebleven hotel

karsten_groeneweg, 29-11-2011

Voor een doorreis is het hotel best een nachtje te doen, maar niet voor een hele week, zoals ik daar zat.

Hotel ligt erg afgelegen, kamers zijn erg oud en het hotel is erg gehorig.

Degene hier onder mij (die drie jaar geleden gereageerd heeft) kon nog bij het zwembad liggen. Bij ons werd er verteld: "Het zwembad gaat pas volgende maand open" maar zoals je op de foto's kunt zien, is het zeer waarschijnlijk dat het zwembad nooit meer open gaat.

Bij aankomst werkte de koelkast op de kamer niet, na dit gemeld te hebben kwam er een paar uur later eindelijk iemand om het te verhelpen, diegene sprak geen enkel woord Engels, liep zonder iets te zeggen weer weg en hebben we nooit meer teruggezien. We hebben hierna zelf maar voor een werkende koelkast gezorgd..

De kamers zelf waren erg oud en redelijk vies. Dus kortom, ik kom hier niet nog een keer waarschijnlijk.

Gereisd met vrienden in april 2011

romain, 30-3-2008

Prima hotel voor doorreis (net onder Bologna, dus na de splitsing ri. Rimini). 's Avonds nog even lekker genieten van de zon aan het zwembad.

Het hotel is wat vergane glorie, maar qua prijs en locatie hoef je niet te klagen.

Zoals menig italiaans restaurant is de inrichting wat gedateerd, maar het eten is heerlijk.

Gereisd met partner in augustus 2007

Sylvia, 21-5-2007

Eerste kamer ik toegewezen kreeg, was het behangpapier van de muren, douche stuk, vuil.

Tweede kamer was iets beter.

Personeel is vriendelijk.

Website is totaal verschillend van de werkelijkheid.

Heb al in verschillende 3 en 4 sterren hotels verbleven in Italië, maar dit was zelfs niet 1 ster waard.

Gereisd zakelijk in mei 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TOP Hotel Park in Bologna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TOP Hotel Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel TOP Hotel Park scoort een 5.33 uit 10 op basis van 3 reviews.