8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Novotel Bologna Fiera**** bij :

6 reviews over Hotel Novotel Bologna Fiera in het Nederlands

Niet doen!

J. Varkevisser, 5-8-2016

Wij hebben dit hotel gebruikt met onze kids als tussenstop naar Zuid-Italië. Hotel is prima te doen. Prima ontbijt. Familiekamer met slaapbank voor de kids. Slaapbank zijn eigenlijk 2 losse bedden dus die zijn aan te raden. Er is alleen 1 maar! In de omgeving barst het van de prostituees. Het ligt midden in een tippelzone. Met jonge kinderen kan dit echt niet! Onze kids zijn 8 en 5 en begrepen niet wat die vrouwen daar deden. Het toppunt is zelfs dat je moet stoppen omdat een auto voor je nog even iemand ophaalt of afzet. Of een dame die nog even tussendoor een ijsje bij de McDonald's haalt ter afkoeling. Je vraagt je af of dat echt door het warme weer komt. Vervolgens zie je haar weer langzaam terug naar haar plekje lopen. Serieus, ik overdrijf niet. Wij hebben ons er niet veilig gevoeld. Binnenin het hotel wel maar wij keren hier nooit meer terug!
Gereisd familie in juli 2016

Prima hotel voor kortdurend verblijf

Loofhome, 4-8-2015

Het hotel ligt vlakbij de snelweg, zonder dat je last hebt van het geluid daarvan. Prima familiekamer met bedienbare airconditioning . In plaats van in het hotel te eten zijn wij schuin de weg overgestoken naar restaurant Old Wild West, waar je heerlijke vleesgerechten hebt en hamburgers en frites voor de kids. Vooral het scheppen van de pelpinda's uit een bak viel bij de kids in de smaak.
Gereisd familie in juli 2015

Super Hotel

Edwin, 10-8-2014

Fijn hotel met een heerlijk zwembad en mooie kamers.

Wij hebben ook dit jaar weer met ons gezin één nacht verbleven op doorreis naar zuid Italië. Achter het hotel is een ruime parkeerplaats.

Familie kamer geboekt met ontbijt voor € 70,00 p/n

Restaurant is matig en duur, ontbijt is goed.

Gereisd familie in juli 2014

Goed hotel, heerlijk zwembad!!

Femke, 24-7-2013

Novotel Bologna Fiera biedt een beetje rust na een dag in het drukke Bologna. Heerlijk om te kunnen zwemmen in het grote bad (met zelfs een badmeester). Ontbijt was prima, kamer zeer netjes en voor de kinderen een mini hoekje + twee computers. Service was prima. 's Nachts drupte er water uit de airconditioning midden in het campingbedje van ons dochtertje. We hebben dit bij uitchecken vermeld, zodat het gemaakt kon worden en prompt hoefden we onze extra kosten niet meer te betalen. Erg netjes, want daar was ik niet op uit, hoe naief misschien ook. De locatie is sfeerloos, maar ja, er moet iets aan mankeren. Auto is wel handig.
Gereisd familie in juli 2013

Fantastisch hotel, zeker op doorreis

Eleonora, 31-8-2010

Fijne kamer, geweldige badkamer, goede parkeermogelijkheid, vriendelijk personeel, goede prijs als je tenminste met een speciale actie boekt, ligging in buitenwijk -niet mooi maar ook niet vervelend, openbaar vervoer richting stadscentrum niet zo goed maar met auto goed te doen, goed en ruim ontbijt, mooi ingericht nieuw hotel, zeer kindvriendelijk. Ik ben over mijn drempel inzake "zakenhotels" heen!
Gereisd familie in augustus 2010

Ideaal

Mandy, 19-7-2010

Wij hebben hier één overnachting gehad, op doorreis naar zuid-Italië.

Ligt dichtbij de snelweg Milaan - Bologna - Bari.

Geboekt via een site voor de belachelijk lage prijs van 69 euro, voor 2 volw. en 2 kinderen. Ruime kamer met uitklapbare nieuwe bedbank. Mooie badkamer. Ontbijt perfect verzorgd. Ook nog een mooi zwembad erbij. Parkeren kan gratis, mits er plaats is, anders op de betaalde parkeerplaats achter het hotel. Deze is overigens bewaakt. Als wij weer een overnachtingshotel nodig hebben, zeker dit hotel!

Gereisd familie in juni 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Bologna Fiera in Bologna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Bologna Fiera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Novotel Bologna Fiera scoort een 8.35 uit 10 op basis van 6 reviews.