1 review over BedAndBreakfast Casa di Arola in het Nederlands

Prima uitvalsbasis voor een bezoek aan Parma

Judith , 9-9-2013

Wij logeerden hier een paar nachten afgelopen zomer met 3 jonge kinderen. De kamers waren netjes, mooi ingericht. Voor de kinderen een aparte kamer met 2 persoonsbed. Prachtige douche en toilet en perfecte wifi op de kamer. Elisabeth is behulpzaam en lief. Onze kinderen wilden graag gaan zwemmen, ze had een goeie tip voor ons van een gemeentezwembad vlakbij. Daar hebben we een hele middag vertoefd, tot groot plezier van de kinderen. Was een heel fijn zwembad met toezicht, schoon, mooi grasveld, klein speeltuintje en peuterbad. Niet te druk. Ook tipte ze ons 2 restaurants die erg goed waren en het kasteeltje van Torrechiara wat met zijn fresco's de moeite waard was. Alleen het ontbijt vonden we niet geweldig door het gebrek aan lekker brood (was heel droog brood).
Gereisd familie in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Casa di Arola in Arola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Casa di Arola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Casa di Arola scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.