Camping Sant'Antonio

6,4

13 reviews over Camping Sant'Antonio in het Nederlands

goede vertrek punt naar Sorrento en Amalfikust

Gea, 21-8-2016

Aardige eigenaar,behulpzaam,ruime plek onder de bomen , veel schaduw , sanitair schoon , douche moet je extra voor betalen kleine douchjes. Op de camping is het rustig , maar als je de camping afloopt is het gezellig druk. mooie vertrekpunt voor uitstapjes.

Wij zijn er eerder weggegaan omdat we overspoeld werden met mieren , waar we een paar dagen erna nog last van hadden.

Omgeving is erg druk , maar je zit dan ook dicht bij Napels

Zwemmen in de zee met uitzicht op de Vesuvius. Stranden bomvol.

Gereisd met partner in augustus 2016

Verademing!

Anja Agten, 16-7-2016

Voor een bezoek aan deze camping moet je niet te benauwd zijn om de weg hiernaar toe te volgen. We reizen met een niet al te grote caravan. Aangekomen op de camping werden we zeer vriendelijk ontvangen. Samen met de eigenaar een mooie plek uitgezocht. Eerste indruk is rust en eenvoud. Veel schaduw van prachtige fruitbomen, eenvoudig sanitair en een goed gesorteerde winkel. Een familiebedrijf zeer gastvrij. Buiten de camping veel levendigheid met eten en drinken s avonds veel gezelligheid. Strandjes zijn klein en druk, helaas nemen de bezoekers die het niet zo nauw met het afval en is aan het eind van de dag het strand een geliefde plek voor vogels.
Gereisd met partner in juni 2016

Een leuke camping met beperkte luxe.

Henk, 16-8-2015

Wij reden op zondag hierheen, echt de verkeerde dag, ongelooflijk druk op de weg en via een bochtig en smal weggetje toch op de camping gekomen.

Zeer behulpzaam de beiden broers en de volgende dag werd ons geadviseerd een beter plekje te nemen onder de olijven, noten en citroenbomen. 12 dagen gestaan, voor ons zeer lang, reden alles ging er gemoedelijk. Warmwater douchen met munt, satitair zeer schoon maar eenvoudig. In het restaurant van de familie in de haven is het echt heerlijk eten, prijzen gunstig.

Brengen je gratis met de auto naar de trein, ook goed te lopen. Je merkt dat je in de buurt van Napels bent, alles gaat hier hectisch. Veel te zien, Amalfi, boottocht naar Capri, Pompeii en de Vesuvius. Napels bezoeken met trein of bus het beste.

Weggaan met caravan heel vroeg doen of nog beter achter een vrachtauto of bus.

Gereisd met partner in juni 2015

Waar komen de 4 sterren vandaan?

jamesteward, 3-7-2015

Camping Sant'Antonio in Vico Equense was niet helemaal zoals in de ACSI gids beschreven. De aanwezige citroenbomen klopten wèl maar verder was alles een oude troep. Men trekt zich niets aan van de "ACSI Camping Card": voor douchegebruik dient extra betaald te worden. De voorziening om chemisch toilet te legen lijkt nog uit de tijd van de Romeinen te komen: te smerig om te verkeren.

In de ACSI gids staan 4 sterren bij deze camping: het is mij een raadsel waar deze 4 sterren voor staan...

Gereisd met partner in april 2015

Tot-rust-kom-plek

Kristof, 22-8-2011

Gezellige familiecamping, ideale uitvalsbasis om 's avonds uit te gaan! Het sanitair is vernieuwd en voorzien van zowel warm als koud water. Niets dan lof over die camping, behalve dan het feit de weg er naartoe. Je moet rekening houden met de uurroosters van de bussen, want anders kan je 'in de problemen komen'. Openbaar vervoer wordt verzorgd door de firma Circumvesuviana, elke 10 minuten een bus van de haven naar de stad en omgekeerd. Bus en trein hoef je niet te betalen. De haven barst van bars en resto's. HEERLIJK. Het strand kost wat duur en voor alles moet je supplementen betalen (basisprijs: €25/dag/p.p.). Uitgaan 's avonds in Vico Equense is een echte aanrader, maar even leuk is het in Castellammare di Stabia of Napels om 's nachts uit te gaan. Ik was er voor een maand met mijn vriend in een bungalow. Grtz Kristof.
Gereisd met partner in januari 2011

Gastvrij en behulpzaam

Ellen Hazebroek, 18-3-2011

Deze camping is een ster in mensen binnen krijgen. Doordat je met de caravan een akelig heuveltje moet nemen om op de camping te komen, ben je blij dat je er bent. En dan één van de gevleugelde uitspraken, die dagelijks meerdere keren terug komen, is: Tomorow people are leaving, then you can find an other place, no you can stand behind the toilets.

Ondanks dat, is het een prettige camping om te verblijven, met hard werkende en vriendelijke mensen. Een familie die zich keihard inzet om de boel draaiende te houden.

Verwacht geen luxe, maar wel vriendelijkheid. Verwacht geen riante plaatsen, maar wel bomen met citroenen en sinaasappels.

De rit van bovenaf de berg, helemaal naar beneden kost heel wat zweetdruppels. Maar niet zoveel als de rit terug naar boven. Probeer rekening te houden met de tijden dat de bus rijdt, zodat je daar achteraan kunt proberen te crossen. Maar voor wie dit overwint, zal het een plezierig verblijf worden.

Gereisd met partner in mei 2010

Gemoedelijk

Paul, 22-9-2010

Vanaf de kustweg rijd je naar beneden met een behoorlijk steil weggetje naar de camping en dat weggetje moet je ook weer terug. Ook de toegang tot de camping is behoorlijk steil, maar als je eenmaal staat voel je je gelijk thuis. Eigenaar ontzettend aardig en behulpzaam en een goede vertegenwoordiger voor zijn streek, waarover hij je allemaal tips kunt geven. Restaurant op de camping prima de luxe en op verzoek maakt de kok buiten de kaart om heerlijke gerechten voor je klaar. Sanitair een voudig maar schoon. Regelmatig komt hier ook schoolklassen van gymnasia uit heel europa logeren om bijvoorbeeld Pompeï te bezoeken. (hooguit 15 leerlingen p/keer) Napels, Vesuvius en Pompeï vanuit hier snel te bezoeken zowel per openbaar vervoer maar ook met eigen auto. Ook een tour over de Amalfi kust kun je van hieruit makkelijk in een middag doen. Vanuit het haventje net buiten de camping vertrekt 's ochtends een soort watertaxi naar Salerno en van daaruit gaan er diverse boten naar Capri.
Gereisd met partner in juni 2004

geweldige zuid-italiaanse sfeer

El & Ma, 8-1-2010

Aardig campingpersoneel,zeer behulpzaam met alles,willen alles voor je uitzoeken en regelen.

Wij hebben hier genoten van het echte zuid-italië gevoel.

Campingplaatsen onder citroenbomen en je mag zelf bepalen hoe en waar je wilt staan.Oud sanitair,maar wel goed schoongehouden.

Goede basis om van hieruit de omgeving te bezichtigen,met de boot naar Napels,Capri,Pompeii enz...Wij hebben zelf een boot gehuurd en zijn op eigen gelegenheid naar Capri gevaren,geweldig.

Komen zeker hier terug!

Gereisd met partner in augustus 2009

prima kleinschalige camping

H.A. van Etten, 13-8-2009

Een rustige, gemoedelijke camping zonder poespas.

De eigenaar en zijn familie waren heel deskundig en behulpzaam met

adviezen over hoe je het best alle bezienswaardigheden in de

omgeving kon bezoeken. We waren met ons vieren en we hebben alle tien

dagen van ons verblijf in het campingrestaurant gegeten, zo lekker was

het en zo gezellig de bediening.

In sommige commentaren waren we gewaarschuwd voor het toegangsweggetje

naar beneden, maar het viel ons er mee. Wel spectaculair vonden we de

weekend-drukte op de strandjes.

Wij hebben tien dagen de auto laten staan en alles met de trein en met de boot

bereisd, dat ging prima.

Gereisd met vrienden in juli 2009

uitstekende plek voor uitstapjes in de omgeving

Prommersberger, 30-7-2009

vriendelijke broers met een hoog gehalte voor dienstverlening.

Heerlijke en eenvoudige keuken met eigen olijvolie. Bus, trein en boot dichtbij voor o.a. Napels, Vesuvius, Pompeji, Sorrento en veel meer.

Gereisd met partner in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sant'Antonio in Vico Equense, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sant'Antonio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sant'Antonio scoort een 6.43 uit 10 op basis van 15 reviews.