Camping Villaggio Santa Fortunata

Camping Villaggio Santa Fortunata
Villaggio Santa Fortunata
6,8

32 reviews over Camping Villaggio Santa Fortunata in het Nederlands

Mooie camping met een fantastisch uitzicht !

Patricia, 20-9-2017

Wij hadden een plaats bovenaan op de camping vanwaar we een fantastisch uitzicht hadden over de baai bij Sorrento. Er is een winkeltje waar je verse broodjes e.d. kunt halen en 's morgens kun je lekkere italiaanse koffie krijgen. Het restaurant is prima (wel te fel verlicht) om uit te gaan eten en je kunt hier ook smaakvolle pizza's afhalen. Je zit dicht bij het levendige en gezellige Sorrento, de camping biedt voot € 1,- p.p. een shuttleservice aan die je zo'n beetje de hele dag tot 12 uur 's avonds brengt en haalt. Het zwembad ziet er aanlokkelijk uit maar omdat wij hondjes bij ons hadden mochten we hier geen gebruik van maken. Het strand vonden we niet veel. Handig als je wat langer staat: er is een wasmachine en een droger. Pompei, Capri en de Amalfikust zijn in de buurt als je een excursie wilt maken. Al met al hebben wij hier 10 heerlijke dagen beleefd.
Gereisd met partner in september 2017

Mooie camping

Fam vd Berg, 19-8-2017

We zijn er met onze kinderen geweest. Prachtige plaats en geweldig uitzicht, ruime plaatsen. We hadden een grote tent en een kleintje. Animatie team was ontzetten enthousiast. Zwembad prima, restaurant ook prima. Met een busje kon je naar Sorrento gebracht worden tegen kleine vergoeding.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Verschrikkelijk slechte bedden

Anna, 6-8-2017

Mooie locatie, maar het huisje is in slechte staat en klein. De bedden waren zo slecht dat we moe van vakantie zijn teruggekomen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Aardig

Chantal, 14-7-2017

Wij waren hier 4 dagen voor een bruiloft. Als je een auto hebt dan is het goed te doen. Maar wij hadden die niet en dan is alles veel klimmen, en ik ben Bronchitispatient dus kon wel janken. Maar als je bij de receptie vraagt dan komen ze je bij je huisje halen. Ik vond de 2 vrouwelijke medewerkers zeer onvriendelijk begonnen al met ogen te rollen als we eraan kwamen. Jongen was aardig. Goed ontbijt met mooi uitzicht. Maar ik ga nooit meer terug vanwege de stijle paden
Gereisd anders in juli 2017

Prachtig gelegen camping!

Sophie, 6-11-2016

Wij zaten twee weken op deze, ruime opgezette camping. Het betreft een zeer goed onderhouden en schone camping. Geweldige plaatsen zo'n beetje allemaal met zeezicht. De camping is echt prachtig gelegen, in de baai van Napels. Wij gingen zo'n beetje elke avond met de campingbus naar Sorrento. De bus rijdt op tijd en de hele avond tussen de stad en de camping (overdag ook). Je betaald een kleine bijdrage. In de zee liggen allemaal leuke wateratributen, waaronder een springwaterkussen, voor de gasten. Mijn kinderen hebben zich hier prima mee vermaakt.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Horror camping

Wm, 13-9-2015

Blijf hier weg! Camping zit vol mieren die in camper/caravan of tent kruipen men verkoopt daar mierenproduct maar is een vies giftig wit poeder. We zijn drie dagen gebleven en op derde eerste keer dat sanitaire blok werd gepoetst en wat erger is dat we gezien hebben dat met de vod waar wc mee gepoetst werd ook gebruikt werd om afwasbakken poetsen. We zijn hier snel gaanlopen vermijd deze camping het enige pluspunt het mooie zicht op de baai
Gereisd met partner in januari 2015

Leuke caamping

Nadia, 7-8-2015

Een leuke camping aan de rand van Sorrento. Wij hebben twee weken in een huisje op deze camping gelogeerd. Het huisje zag er goed uit met een eigen badkamer, keukentje en een prima bed. Het winkeltje op de camping is voldoende voor wat kleine boodschappen en is niet bijzonder duur. Om bij het strand van de camping te komen moet je wel een stuk naar beneden lopen (en later natuurlijk ook weer naar boven). De zee is helaas niet altijd even schoon, maar dit ligt natuurlijk niet aan de camping zelf. Lopen naar het gezellige centrum van Sorrento vonden wij goed te doen, maar let wel op het verkeer.
Gereisd met partner in juli 2015

Geweldig uitzicht!

Marthe en marijn, 17-7-2015

Wij hebben eind juni 5 dagen op deze camping doorgebracht. De weg ernaartoe is chaotisch en druk maar als je het laatste stukje naar de camping rijdt ervaar je de rust die er is. Het is een prachtige camping ( rustig ) midden in de hectiek van de amalfikust. Sorrento is een leuke stad waar veel te doen is en je kunt er heen met de bus die voor de deur stopt. Napels en Pompei is beter te doen met de trein vanuit Sorrento dan met de auto. Een aanrader is om te gaan zwemmen bij marina del cantone. ( 15 min rijden ). Zee beneden stelt niet veel voor, zeker niet om met kinderen te gaan zwemmen. Het sanitair is verouderd maar schoon. Er is een restaurant, niet gegeten want zag er erg ongezellig uit. De plekken zijn soms moeilijk te bereiken, maar wij hadden met tent een camperplek ( grote tent ) en prachtig uitzicht! Laat je niet op de allerverste tentplekken neerzetten want dan is alles ver lopen en moeilijk met de auto bereikbaar. Wij hadden de auto op de plek.
Gereisd met partner in juni 2015

Prachtig gelegen camping met geweldige uitzicht!

Robin, 10-10-2014

Wij zijn hier in september geweest met een camper. We hadden een prachtige plek met uitzicht over de baai van Sorrento. Na wat klimmen hebben ze een heel mooi klein strandje beneden met mooi helder water en wederom prachtig uitzicht!

Sanitair is sterk verouderd maar doordat het zo schoon was en de plek zo mooi vonden wij dit niet erg.

Perfect om Sorrento, Napels, Pompeii en Capri te bezoeken. Wij komen hier zeker nog eens weer

Gereisd met partner in september 2014

Ongezellige 'regeltjes camping'.

Rene, 25-8-2014

Zomer 2014 hier een paar dagen geweest. In eerste instantie leek het wel aardig maar al snel bleek anders: Toiletten en douches werden 1x soms 2x per dag 'schoongemaakt'. Het was er soms echt smerig. Na 20.00 uur zelden nog warm water. De badmeester was erg onaardig en kinderen mochten van hem bijna niets. Ook al had ik een gladgeschoren kale kop moest ik toch een badmuts dragen. Zo waren er nog meer van die regeltjes die geen meerwaarde hadden. Uiteindelijk eerder weggegaan omdat we ons aan een heleboel dingen stoorden.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villaggio Santa Fortunata bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Villaggio Santa Fortunata in Sorrento, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Villaggio Santa Fortunata zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Villaggio Santa Fortunata scoort een 6.76 uit 10 op basis van 34 reviews.