Appartement Tasso Suites

Appartement Tasso Suites
Tasso Suites

1 review over Appartement Tasso Suites in het Nederlands

Optimale ligging in het centrum van de stad

jiskefett, 28-6-2014

Sorrento is een levendige stad in de Campania van Italie. Wij verbleven in Appartementencomplex Tasso Suites. Tasso Suites ligt fantastisch in het centrum van Sorrento, op nog geen 100 meter van het centraal gelegen Piazza Tasso met zijn terrassen en alle smalle winkelstraatjes. Het zijn complete appartementen, met koelkast en vriezer, gasstel, waterkoker en uitgeteld bestek. Een kluisje hebben wij niet kunnen vinden. Tasso Suites ligt in een smalle straat waar dag en nacht auto's, bussen, scooters rijden, wat het zitten op het balkon (aan de straatkant) vermakelijk, maar lawaaierig maakt. Zodra je echter de balkondeur sluit is het opvallend stil in het appartement (maar dwingt je wel met de airco aan te slapen). Het personeel (de receptie op de eerste verdieping) is vriendelijk en behulpzaam. Gratis wifi. In de 10 dagen die wij verbleven hebben wij echter nooit schoon beddengoed of handdoeken gekregen,en dat is toch wel een tekortkoming.
Gereisd met partner in juni 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tasso Suites in Sorrento, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tasso Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Tasso Suites scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.