Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Imperial Tramontano**** bij :

1 review over Hotel Imperial Tramontano in het Nederlands

kristof , 14-12-2006

Al enkele jaren geleden verbleven wij in dit hotel. het is een luxe hotel, vooral in een zeer oude stijl. het was het eerste jaar dat we daar gingen zo leuk geweest. We waren totaal weg van dit hotel. Een jaar later boekten we weer voor dit hotel. Het eten bleef zeer lekker, maar het personeel zeker aan de balie was zeer onvriendelijk. Ineens een zeer lelijke kamer, zonder balkon, zonder airco met onder ons twee blaffende honden elke nacht. Sindsdien heeft dit hotel afgedaan voor ons. Geen imperial tramontano nog voor ons !!!
Gereisd anders in december 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Imperial Tramontano in Sorrento, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Imperial Tramontano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Imperial Tramontano scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.