Hotel Continental ****

Hotel Continental
Continental

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Continental bij:

1 review over Hotel Continental in het Nederlands

mooi hotel centraal gelegen in sorrento

vero, 1-7-2010

hotel ligt op een klif aan het centrum in sorrento. Op wandelafstand van het centrum en de haven waar je de ferry kan nemen naar Capri. Mooie ruime kamers met prachtig uitzicht op de bergen en de zee. Personeel is zeer vriendelijk, super behulpzaam en spreekt vloeiend Engels. Hotel kan een opfrissing gebruiken, vooral de ontbijtruimte is nogal gedateerd, maar ook dit heeft zijn charme. parking onder het hotel, en je auto wordt voorgebracht door de staff. Onze kamer was maar 1 dag beschikbaar terwijl we 2 nachten wilden blijven, gratis upgrade nr een suite! Wij hebben dit hotel voor 2 nachten geboekt tijdens onze doorreis in Italie.Wel heel veel Engelsen aanwezig, maar dit geldt voor heel Sorrento. Zwembad was ok en ligstoelen ook. Propere badkamer en accomodatie. Uitgebreid ontbijt maar elke dag hetzelfde. Toch was dit hotel qua service een aanrader, ze maken je vakantie aangenaam en luisteren naar je wensen en geven veel tips over excursies.
Gereisd met partner in juni 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Continental in Sorrento, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Continental zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Continental scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.