Hotel Belair

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Belair bij:

3 reviews over Hotel Belair in het Nederlands

Geweldig uitzicht

Ben Ahuis, 19-10-2009

Het is een prettig hotel met aardige bediening. Er zou wel wat meer aandacht mogen zijn voor de aankleding van de eetzaal. De ligging met een fantistisch uitzicht over de baai van Sorrento maakt een hoop goed. In de tijd dat we in het hotel verbleven (half oktober) lag het hotel bijna de hele dag in de schaduw. Ook is de bereikbaarheid slecht. De weg vanaf Napels naar het hotel staat bijna de hele dag vol verkeer. Daar staat tegenover dat de omgeving schitterend is en er aan cultuur zoveel te zien/beleven is, dat je aan een week te kort komt.
Gereisd met partner in oktober 2009

Ton van der Velden, 9-5-2008

Belair is een klein hotel, gelegen onder de weg. Men komt aan op een parkeerplaats en gaat dan met de lift of trap naar beneden naar de receptie. De kamers liggen daar weer onder. Door deze ligging is er geen lawaai in de kamers van de drukke weg. Wel is er wat lawaai van andere kamers, zoals stoelen die verschoven worden en mijn kamer lag recht boven het zwembad, maar de zon verdwijnt daar 's middags. TV is niks aan, alleen Italiaans en wat buitenlandse niewszenders. Prima badkamer met bad en aparte douche en veel kastruimte. Heel groot bed, wel iets te hard voor mij. Mooie inrichting,Venetiaans, en beneden bij het zwembad maritiem. Er is een prachtig pad (trappen) naar Marina Grande, het vissersdorpje beneden maar de poorten zijn soms dicht. Personeel is aardig maar formeel, niet super-vriendelijk. Ontbijtbuffet is OK, men kan eieren naar wens bestellen. Restaurant is niet geweldig. Hotel boekbaar via een Nederlandse reisorganisatie maar via hotel website soms veel goedkoper.Aanrader
Gereisd alleenreizend in april 2008

Firmin en Agnes, 16-12-2005

Een van de betere hotels die wij reeds zijn tegengekomen.Een zeer mooi uitzicht over de baai van Sorrento.

Wat moeilijker te bereiken omdat men de stad volledig moet doorkruisen.

Service, niets op aan te merken 100%.

Voor ons een aanrader voor prijs kwaliteit,wel bediening aan tafel, iets wat wij overal trachten te vinden.

Gereisd anders in december 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Belair bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Belair in Sorrento, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Belair zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Belair scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.