Hotel Gran Paradiso ****

Matig

1 review over Hotel Gran Paradiso in het Nederlands

geen viersterren hotel

Gunther Podevyn, 7-9-2010

Het hotel ligt op een half uur stappen van Sorrento, en is gelegen op een steile heuvel die wel een mooi zicht op de Vesuvius en de baai van Napels garandeert. De kamers zijn klein en niet erg proper. De verf komt van de muur enz. Bij onze aankomst werden we in de kelderverdieping gelogeerd, wat een ongelooflijke ervaring was: schimmel aan de muren en inde badkamer, een ongelooflijke "kelderreuk" vulde onze kamer. wij hadden bijbetaald voor zeezicht en balkon maar zaten in de kelder onder het zwembad. Toen we dreigden te zullen reclameren bij TO kregen we een kamer op de vierde verdieping met groot terras. Het eten is gewoon, niets speciaals. Dit is ook het eerste hotel waar je moet bijbetalen om buiten te mogen eten (5€/persoon/dag!). Ik ga zeker nog terug naar de buurt, maar zeker niet meer naar dit hotel.
Gereisd met partner in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gran Paradiso in Sant' Agnello di Sorrento, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gran Paradiso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gran Paradiso scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.