Hotel Il Cefalo

Il Cefalo

1 review over Hotel Il Cefalo in het Nederlands

FANTASTISCHE PLEK

J. Otten, 16-10-2012

Op zoek naar een overnachting in de buurt van het Griekse tempelcomplex Paestum vonden we dit geweldige hotel aan het strand. We hadden een mooie kamer met een groot terras met uitzicht over de zee en met 's nachts het gekabbel van de golven. Zeer vriendelijke eigenaren en personeel; eenvoudig, maar prima ontbijt buiten op het terras en dan als hoogtepunt het voortreffelijke eten dat men er serveert. Lekker buiten zittend, genieten van origineel bereide visgerechten en een lekker wijntje uit de omgeving. Het eten is niet goedkoop, maar wij vonden de verhouding prijs/kwaliteit helemaal goed. Minpuntje: zwerfvuil op het strand... maar daar ontkom je bijna niet aan in Campania.

Dit hotel is een aanrader. Goed adres voor rust, strand en een bezoek aan het indrukwekkende Paestum.

Gereisd met partner in oktober 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Il Cefalo in S.M. di Castellabate, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Il Cefalo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Il Cefalo scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.