Hotel La Vigna ****

Hotel La Vigna
La Vigna

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel La Vigna bij:

1 review over Hotel La Vigna in het Nederlands

Fijn kleinschalig hotel op rustig eiland

ad, 23-9-2014

eiland Procida was een complete verrassig: kleinschalig, smalle straatjes, hele eiland te voet te bezoeken, maar ook een simpel doeltreffend openbaar vervoer. Op loopafstand van het mooi gelegen hotel een rustiek visserdorpje waar de vissersfamilies nog een paar terrasrestaurantjes hebben.

Heerlijk terras met uitzicht op de baai van Napels, een mooie wijngaard met zitjes , kortom rust gegarandeerd.

Persoonlijke aandacht perfect: i.v.m. dieet werd voor sojamelk en suikervrije cake gezorgd.

Wij hadden duurdere kamer geboekt, maar wilden toch liever in een andere: prijsverschil werd zonder vragen verrekend!

Na 2 dagen met weemoed vertrokken, maar we hadden onze volgende bestemming al geboekt.

Gereisd met partner in september 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Vigna in Procida, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Vigna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Vigna scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.