Hotel Le Agavi

8,3

4 reviews over Hotel Le Agavi in het Nederlands

Pure luxe.

., 23-9-2013

Luxehotel voorzien van alle gemakken. Prachtige ligging, uitmuntende keuken Behulpzaam en zeer vriendelijk personeel.
Gereisd anders in september 2013

Een zeer goed hotel met een zeer goede service.

., 23-6-2013

Een zeer ontspannende en rustige vakantie. Het hotel kunnen we aanbevelen. Het uitzicht vanaf verschillende plaatsen is fenomenaal. De service is goed. De gasten worden er erg vriendelijk behandeld. Het enige kritiekpunt zijn de sloten van de kamerdeuren. Je hoort een luide knal als je buur zijn kamer verlaat of opnieuw betreedt. Dit defect zou zeker opgelost moeten worden.
Gereisd anders in juni 2013

Absoluut aan te raden.

., 16-10-2012

Het hotel heeft ons zeer goed bevallen, het personeel was altijd vriendelijk en hoffelijk. Bij vertrek hebben we speciaal voor ons een ontbijt in het restaurant gekregen om 5:00. Het personeel van de receptie heeft ons zeer bekwaam geholpen met het plannen en boeken van onze excursies en die voor ons individueel geregeld.
Gereisd anders in oktober 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Le Agavi bij:

Een schilderachtig hotel hoog boven de kust.

., 29-9-2012

Een super hotel, waar men zich kan laten verwennen en ontspannen, het uitzicht alleen al vanaf het balkon van de kamers, die in terrassen aangelegd zijn, is de boeking waard om het genot van de Amalfi kustlijn te beleven.
Gereisd anders in september 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Le Agavi bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Agavi in Positano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Agavi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Agavi scoort een 8.3 uit 10 op basis van 4 reviews.