Hotel Villa Ranieri ****

Hotel Villa Ranieri
Villa Ranieri

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villa Ranieri bij:

2 reviews over Hotel Villa Ranieri in het Nederlands

heerlijk hotel met fijne tuin

Alexandra Amsterdam, 30-11-2008

villa Reinirie is een mooie oude villa met fijne tuin en een heerlijk overdekt terras. De inrichting is klassiek en de mensen zijn echt heel vriendelijk. Ze geven tips en regelen taxis naar prima restaurants. De ligging is perfect, net buiten het centrum en toch op loopafstand. We hebben er twee heerlijke nachten geslapen> Pompei is vlakbij en ook een aanrader. we zijn met de auto gegaan, met de trein gaat ook prima.
Gereisd met partner in november 2008

Sergio Fickel, 4-6-2007

Goed sfeervol en keurig hotel wat net buiten de drukke stad ligt. Goed te bereiken vanaf vliegveld met taxi (25 euro), bus stopt bijna voor de deur en brengt je in 5 minuten naar het centrum voor 1 euro. Direct geboekt via hun site. Standaardkamer is zeer klein (122 euro). We hebben voor 6 euro p.n. een upgrade gehad naar een superior kamer. Dat is echt de moeite waard. Zeer ruime luxe kamer. Wij hebben hier 3 nachten geslapen. Ontbijt is typisch italiaans. Voldoende. Daarna zijn we een week naar Sorrento geweest. Voor 20 euro met de taxi naar het station en voor 4 euro met de trein. Aanrader!
    Gereisd anders in juni 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Ranieri in Napels, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Ranieri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Ranieri scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.