Uitstekend

1 review over BedAndBreakfast Agriturismo Il Vitigno in het Nederlands

fantastisch

saskia abbate, 24-8-2012

wat een mooie en unieke plek om daar te verblijven ,we zaten tussen de olijf en citroenbomen ,fruitbomen waar de eigenaresse zelf jam van maakte,die we met zelf gebakken brood voor het ontbijt kregen.het zwembad was heerlijk met uitzicht op zee,de eigenaresse maakte zelf ook wijn van de druiven die daar groeide,in één woord was het een klein paradijsje om daar te verblijven.het huisje was schoon en ruim ,met uitzicht op zee en de bergen ,we gaan er zeker nog een keer naar toe,,
Gereisd familie in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Agriturismo Il Vitigno in Forio (op eiland Ischia), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Agriturismo Il Vitigno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Agriturismo Il Vitigno scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.