Appartement La Madonnina

La Madonnina

1 review over Appartement La Madonnina in het Nederlands

Ale Blauw, 2-1-2007

Twee jaar geleden hier geweest. Toen nog via Touroperator (niets avn gemerkt overigens, maar dat vonden wij wel prima). De appartementen waren schoon, echter wel erg verouderd. De mensen van het complex waren niet overdreven vriendelijk, maar wel behulpzaam. Over de eindschoonmaak zou ik me niet al te druk maken. Het zwembad (met badmuts) was prima voor ons. Bewaking aanwezig tijdens openingstijden. Vanuit dit complex was je zo in de binnenstad van Peschiera (zo'n honderd meter vanaf de markt). Echt een aanrader voor mensen die het appartement gebruiken voor uitstapjes en zich niet eregeren aan de ouderdom van de spullen.
    Gereisd anders in januari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement La Madonnina in Casamicciola Terme (op eiland Ischia), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement La Madonnina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement La Madonnina scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.