Accommodaties Casamicciola Terme (op eiland Ischia)

Waardering
1,0
Het weer

13° / 21°

23 mei 2015

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
3,4
2 beoordelingen
Wordt Casamicciola Terme (op eiland Ischia) je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vindt je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Casamicciola Terme (op eiland Ischia).
Even geduld a.u.b.

De beste prijzen en last minutes voor Casamicciola Terme (op eiland Ischia) bij:

30 Accommodaties Italië, Campanië, Casamicciola Terme (op eiland Ischia)

Alleen accommodaties in Casamicciola Terme (op eiland Ischia) worden getoond
Je hebt gekozen Land
Italië
Regio
Campanië
Bestemming
Casamicciola Terme (op eiland Ischia)
Straal:
Check het aanbod van Zoover in Casamicciola Terme (op eiland Ischia) Type accommodatie
Appartementen in Casamicciola Terme (op eiland Ischia) (2)
Hotels in Casamicciola Terme (op eiland Ischia) (25)
Bed and Breakfasts in Casamicciola Terme (op eiland Ischia) (3)
Scoort goed op
Booking.com (17)
Hotels.com (14)
Expedia.nl (14)
Vrij Uit (3)
Boek direct bij Zoover (2)
Tjingo (1)
Aantal aanbieders
Minimaal 1 (20)

1 beoordeling
0,7 km tot centrum
Voor dit geld een fantastische plek!
 1 2

Casamicciola Terme (op eiland Ischia) scoort een 3,4 uit 10, op basis van 2 beoordelingen
Wordt Casamicciola Terme (op eiland Ischia) je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Casamicciola Terme (op eiland Ischia). Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Casamicciola Terme (op eiland Ischia). Mocht je meer behoefte hebben aan echte beoordelingen kijk dan even onder de tab beoordelingen en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Casamicciola Terme (op eiland Ischia). Vergeet niet de beoordelingen van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier beoordelingen vinden van 2 Appartementen, 25 Hotels en 3 Bed and Breakfasts in Casamicciola Terme (op eiland Ischia). Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Lees de 2 reviews beoordelingen van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Casamicciola Terme (op eiland Ischia). Op deze pagina vind je alle accommodaties in Casamicciola Terme (op eiland Ischia). Bekijk ook andere accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Campanië.