Camping Baia Domizia ****

Camping Baia Domizia
Baia Domizia
7,4

184 reviews over Camping Baia Domizia in het Nederlands

Enorme teleurstelling en dus nooit weer

Familie Brouwer, 28-8-2017

Onze caravan van de touroperator (447) was doorleeft en stond naast de doorgaande weg. Het allergrootste probleem was de dagelijkse overlast van de disco (niet vd camping) naast de camping/weg. Deze caravans op deze plek zouden nooit onder deze omstandigheden verhuurd mogen worden. We hebben dit aangegeven bij de receptie die aangaf er niets aan te kunnen doen. Ze geven aan dit regelmatig bij de politie aan te kaarten.

De caravan was gedateerd (uitgeleefd) en niet schoon en netjes.

De gastvrijheid en vriendelijkheid van het personeel bij restaurant, winkels, strandtent was ver te zoeken. We deden echt ons best om in het Italiaans en/of Engels te communiceren maar de gastvrijheid en vriendelijkheid kwam er niet, werkelijk belachelijk.

Deze camping is in onze ogen echt geen 4 sterren waard, mede door de gedateerde accommodaties, voorzieningen (sport, (geen/slechte) wifi, restaurant etc ).

Een compliment aan de receptie ( Frank ) die wel uiterst vriendelijk zijn. De entree, receptie, zwembad(en) en gym zien er wel uitstekend uit.

De werkelijkheid t.o.v. presentatiegids is een enorme teleurstelling. We hebben slechts een handje vol luxere accommodaties gezien op/nabij een groene omgeving. Verder alleen maar zand, dorre bladeren, boomschors en rotzooi.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Camping met goede uitvalsbasis maar....

Hilde, 21-8-2017

Camping is prima; mooi onderhouden, veel groen....

ruime plaatsen, sanitair wordt een paar maal per dag schoongemaakt.

Misschien een beetje meer respect graag voor de poetsvrouwen!!!

Ligt dichtbij Napels, Pompei, Capri, Amalfikust....

Een nadeel; veel te veel lawaai 's avonds en 's nachts! Die muziek hoeft echt niet elke nacht en veel te luid! Jammer.

Winkel op de camping gebruik je best in uiterste nood; een paar kilometer verderop is een groot winkelcentrum.

Vriendelijk personeel

Mooie zwembaden, misschien een uurtje vroeger open?

Badmeester mag wel vriendelijker zijn tegen de "buitenlanders" als je geen Italiaans spreekt, is de vriendelijkheid ver zoek.

Zorg misschien dat alle zwembaden proper zijn als mensen willen baantjes trekken

om 10.00h.

Je komt dan vroeg om plaats te hebben in het zwembad en moet dan nog een half uur wachten tot hij eindelijk klaar is

Strand is mooi, wordt elke morgen schoongemaakt.

Lekker restaurant!

Al bij al een mooie camping alleen muziek moet uit om 12.00h! zodat iedereen kan slapen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Grote herrie camping tot 4 uur in de nacht muziek

Hans, 12-8-2017

Mooie camping goed aangelegd, echter animatie tot 2 uur s'nachts en aan de nadere kant op de camping en jongeren vakantie organisatie met eigen catering en podium met DJ's tot 4 uur vol open met herrie en dat gaat tegen elkaar omhoog. We hebben helaas met daar aangeschafte oordoppen moeten slapen en als we niet hadden voogeboekt hadden we het al naar 1 nacht voor gezien gehouden. Waardeloze megacamping camping voor de reguliere campeerder die rustig op vakantie wil. We zijn echt wel wat gewent qua lawaai maar dit was wel erg slecht met mega lawaai. Wat ons betreft nooit meer naar Baia Domizia.
Gereisd met partner in juli 2017

Niet voor herhaling vatbaar

Sas, 6-8-2017

Voor alles moet je betalen: ondanks hittegolf 1 euro per uur voor airco, voor ligbedjes zwembad en maar liefst 18 euro per 2 pers. Voor bedjes strand excl. parasol. Lawaaierige camping tot late uurtjes, vooral tieners. Ligt in bos, geen veilig gevoel met bosbrandjes eromheen. Voor ons nooit meer!!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Leuk, maar met nadelen

Iris, 20-6-2017

Goede locatie, direct aan het strand

Heerlijke pizza's

Mooie zwembaden

Prima onderhouden toiletgebouw

Echter!

Dure camping

Extreme geluidsoverlast, elke avond muziek. Continu muziek bij het zwembad, muziek op het strand. Omroepinstallatie. Het is overal, continu. Grote min!

Supermarkt erg duur

Gereisd met partner in juni 2017

Fantastisch, zeker herhalingsvatbaar!!

Gigi, 15-8-2016

Het is een hele mooie camping die zeer mooi gelegen ligt in Zuid-Italie. Als je hier eenmaal komt wil je niet meer weg en wil je zeker terugkomen.

Alles wordt goed georganiseerd. Ze hebben bijvoorbeeld een heel leuk animatieteam die leuke activiteiten organiseert.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Super vakantie

Henry, 13-8-2016

Super schone camping, mooie grote plekken,( wij zijn met de caravan geweest) dicht bij zee met super strand.

Goede uitval basis voor bezoek Napels / pompeii etc.

Sanitair schoon / goed en meerdere malen per dag schoongemaakt.

Personeel vriendelijk. Restaurant prima eten.

Wij komen zeker terug.

1 dikke min punt: het geluidsoverlast van de animatie in de avond. Dit team is zeker enthousiast maar hoort zich zelf graag praten en meezingen. Het geluid staat veel te hard en dit gaat door tot 12uur in de nacht.En in de buurt een disco die ook de volume knop heeft gevonden. ( hier moeten ze echt wat aan doen !!!!)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Authentieke Italiaanse camping

Quadrifoglio, 9-8-2016

Deze camping is een absolute topper.

Prachtig strand en zwembaden. Het terrein is schoon, net als het sanitair. Veel staanplaatsen onder naaldbomen. Er is veel aanbod in de huur van mobilhomes; waar in details veel onderlinge verschillen te noemen zijn (vraag maar!). De camping heeft winkels, bar's en een groot restaurant (...schuur). Het is er niet te duur, maar elders, tegenover de camping eet je beslist beter én goedkoper. Of op 5 autominuten in het plaatsje Baia Domizia; daar zijn ook winkels en een bank. Bij Formia ligt een enorme supermarkt Panorama. Neem niets mee, want boodschappen zijn hier écht goedkoper.

Wifi is met €18 per week duur en het werkt niet altijd goed. Zelf opties uitwerken.

Windsurf is dé disco hierzo. Gratis entree, maar drankjes zijn duur. Voor onze jongeren dé verzamelplek. Het grasveldje naast de zee is een goede 2e.

De camping organiseert excursies, maar vroege vogels rijden zelf naar de Vesuvius, Positano en de Amalfi Coast. De trein is naar Pompei en Napels is zeker 'n optie én met €4,50 pp/er niet duur (zie trenitalia). Neem ook de tijd voor een grote markt en koop een leren tas voor bijna niets.

Probeer de drukke SS7 kustweg mijden, rijdt de SS7qtr via Mondragone naar Napels, na Mondragone rijdt die weg als een autosnelweg (zonder tol).

Brandstof is niet overal duur, bij AGIP in Formia had ik 1,229/ltr waar elders ook 1,349/ltr getankt kan worden. Effe zoeken dus.

Aan alles mankeert wel iets, klagen helpt niet, je moet er zelf iets van maken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

In zeker zin goed, kan veel beter

Leon, 18-6-2016

Mooi verzorgde camping met alle gemakken zoals supermarkt, giftshop, ijssalon, bar/restaurant, behalve mogelijkheid contant geld op te nemen. Bij horeca o.a. van het zwembad wordt alleen contant geld geaccepteerd. Personeel is niet altijd even behulpzaam en spreekt vrijwel geen Engels.

Het verplicht dragen van badmuts is misschien iets overdreven, niet iedereen houdt zich aan deze regel en het lijkt alsof alleen toeristen hierop worden aangesproken. Animatie spreekt voornamelijk Italiaans, maar zingt ook Duitse kinderliedjes. Strand en zonneweide zien er prima en zijn leuk uit als het weer meezit.

WiFi (€ 8 per week) en overige gemakken (airconditioning € 5 per dag), kinderbed/stoel (€ 2 per dag) allemaal diensten tegen betaling die bij andere campings zonder extra kosten wordt geleverd.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Geweldige camping

Brantjes, 22-9-2015

We hebben het vliegtuig genomen naar Rome en hebben daar een auto gehuurd (ongeveer 1,5/2 uur rijden naar de camping). Wij kwamen aan op woensdag en konden meteen doorlopen bij de receptie. Bij aankomst in het weekend staan er rijen van wel 2 uur wachten. Caravan (Eurocamp) was netjes en compleet. De camping is groot. Zwembad en strand is goed. Jammer dat de strandbedjes (€ 15,- voor 2 bedjes en een parasol) vaak al gereserveerd waren. In het zwembad is een badmuts verplicht en daar letten ze ook erg goed op. Deze zijn voor € 2,50 te koop bij de receptie. Streng zijn ze niet in het zwembad, je moet je alleen wel aan de regels houden. Je kan gewoon met een bal spelen. In de buurt (20 min met de auto) een grote supermarkt (Panorama). De supermarkt op de camping is ook niet duur. Ga naar Rome, Napels, Pompeii. Bij de receptie kunnen ze tips geven waar je goedkoop kan parkeren.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Baia Domizia bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Baia Domizia in Baia Domizia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Baia Domizia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Baia Domizia scoort een 7.39 uit 10 op basis van 223 reviews.