Hotel Excelsior Grand ****

7,5

7 reviews over Hotel Excelsior Grand in het Nederlands

Best een goed hotel.

Geert en José, 7-7-2011

Het eten was best goed, de broodjes bij het ontbijt vielen een beetje tegen, maar de croisantjes en de zoetigheden maakten dit goed. De cappucino uit het koffie-apparaat was erg lekker. Het avondeten bestond uit een 3-gangen menu met telkens 3 keuzes. Het avondeten was van goede kwaliteit. Wij hadden kamer 418, deze had geen gebreken en een goed (hard) bed. Een ruime kamer met een ruime badkamer en een hele ruime lekkere douche. Nog nergens zo'n ruime douche getroffen! Op het balkon stond gedateerd tuinmeubilair, maar wel een goede strandstoel. Het uitzicht was schitterend. Er is een mooie bar in een rots gemaakt, als je er door heen loopt kom je in een binnenterrein met schitterend uitzicht op zee en lekkere parasols. Voor de lunch waren daar zeer lekkere gerechten verkrijgbaar.
Gereisd met partner in juni 2011

Nooit meer!!!

jan en gerda braan, 10-8-2010

Grand Excelsior is prachtig gelegen maar zeer gedateerd.

Alle deuren van de kamer klemmen incl. de voordeur.Gaan half open.

De badkamer is waarschijnlijk later gerealiseerd want de badkamer van de buren zit achter een dichtgetimmerde deur. Het licht van de badkamer van de buren scheen onder de deur door.Dus wij konden meegenieten van alles wat naast ons gebeurde.Hebben geen oog dichtgedaan in ons door andere gasten veelbeslapen bed. (rolden in een kuil). De deur van de minibar sloot niet(stond dus open).

Dit was bekend maar werd niets aan gedaan.

Wij hebben geklaagd over de gehorigheid maar dit was volgens het management normaal in italie.Wij zijn na 1 nacht vertrokken zonder dat er iets van restitutie werd aangeboden. NOOIT MEER!!!

Zie foto's

Jan en Gerda

Gereisd met partner in augustus 2010

fantastisch uitzicht!!!!

diana, 10-8-2010

Super leuk hotel. We hadden uitzicht op zee. Het was fantastisch. Je kon op diverse tijden met de hotelbus naar het strand en het plaatsje gebracht worden, dit is een goede extra service van het hotel. Het eten kan beter, maar slecht was het niet.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Excelsior Grand bij:

Zeer slecht en gedateerd hotel

Mir, 15-3-2010

De eerste indruk van het hotel voldeed totaal niet aan onze verwachting n.a.v. de foto's van het hotel. Het is een zeer gedateerd hotel. In de reisgids van de touroperator exclusief staat vermeldt dat huisdieren zijn toegestaan. Dit is absoluut niet het geval. De enige ruimte waar onze hond welkom was was de kamer. Je moet via een zij-deur het hotel verlaten. De inrichting van de kamer was oud en de badkamer was erg vies. En er waren verschillende zaken (zoals de wc bril en de deur) stuk. Echt geen 4 sterren hotel en echt geen hotel voor de Vrij Uit exclusief gids. Om over het eten nog maar niet te spreken. Het ontbijt 's morgens deed voorkomen of in een fabriek aan het ontbijten was en het diner 's avonds was geen culinair hoogstandje. Was ook het eten wat je in een kantine van een bedrijf mag verwachten. Het enige wat mooi en goed was aan dit hotel was het uitzicht en de ligging. Wij hadden het hotel voor 7 nachten geboekt maar zijn na 1 overnachting vertrokken.
Gereisd met partner in augustus 2009

Echt een aanrader

jetske, 8-9-2009

Hoewel niet helemaal van deze tijd is het echt een prima hotel. Prachtig uitzicht, heerlijk eten, goede kamers en vriendelijk personeel. Het dorp zelf is best te voet te bereiken via een trappad. Terug naar boven namen wij altijd de shuttle bus, die op vaste tijden reed. Evt. kan je ook de gewone sita bus nemen.
Gereisd met partner in augustus 2009

ongekend mooi uitzicht

Peter en Désirée, 15-6-2009

Prachtig gelegen tegen berghelling. Altijd uitzicht op Amalfi zowel van kamer als van restaurant. Eten was ook prima (elke avond buiten) en personeel erg aardig. Enige minpunten: hoog jaren 70 gehalte. tv was niet te vinden, zo klein. Kamers waren wat gehorig. Busje naar het dorp reed niet vaak, waardoor het snel vol liep. Wandelen naar het dorp was onmogelijk. Ondanks dit hadden wij een heerlijke vakantie. Zeker een aanrader!
Gereisd met partner in mei 2009

Ton, Marjo en Donnée Wierts, 7-10-2007

Prima hotel, ligging boven op de berg met schitterend uitzicht, maar je moet wel elke keer met de auto of het gratis hotelbusje naar het centrum. Super vriendelijk personeel, regelen alles voor je. Eten uitstekend en mooie kamers met ruim balkon en adembenemend uitzicht over de baai.....
Gereisd familie in juli 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Excelsior Grand bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Excelsior Grand in Amalfi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Excelsior Grand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Excelsior Grand scoort een 7.5 uit 10 op basis van 8 reviews.