Hotel Orizzonte Blu ***

6,8

23 reviews over Hotel Orizzonte Blu in het Nederlands

goed alleé

patrick, 1-3-2016

let op de bazin na drie maal is ze alleen uit op geld !keuken is ook veel minder !
Gereisd alleenreizend in juni 2014

goed hotel

Patrick Weygaerts, 17-7-2013

Gezellig hotel . Vriendelijk personeel.Goed eten. Propere kamers.Discobus:

geweldig!

Ik ga terug in september 2013

Gereisd alleenreizend in juni 2013

Voor een weekje gaat het wel

Jean, 27-9-2011

Inderdaad weinig variatie in eten.Kamer slecht gepoetst en 13 dagen met dezelfde lakens.Via zeer steile weg te bereiken en 2.5km van centrum.Wel shuttle service gratis.Veel bez. uit Pol.-Belgie-Duitsl.-Ital.Weinig gezelligheid en veel waterlekkages tijdens regen.All-in tot 22.00 en beperkt.Omg. met enkele mooie plaatsen en veel vuilnis.Sranden zijn ok.Leuk voor 1x.Noorden van Italie veel mooier.Prijzen in Tropea wel goed
Gereisd met partner in september 2011

ogede verhouding prijs kwaliteit

Ivano, 16-8-2011

Het hotel ligt op circa 1.5 km van het strand of van de stad. Er is een busservice, dat werkt helemaal niet slecht en het personeel maakt er een leuke gebeurtenis van. Er wordt gezongen en gelachen...

De kamers zijn degelijk. Het is een 3 sterrenhotel en het is naar Italiaanse normen heel degelijk. De kamers zijn inderdaad niet heel modern, maar ze zijn wel schoon en je hebt een groot balkon met een zeer mooi uitzicht op de zee en op Stromboli

Het eten is ook degelijk. Je hebt natuurlijk elke dag 2 maal pasta. En wat dacht je, je bent in Italië, Je gaat er geen stomp en frietjes krijgen.

Niets verkeerds over het personeel. Allemaal zeer vriendelijke mensen. Ze doen echt alles opdat je een een geslaagde vakantie meemaakt. Wat ons betreft was het zeer geslaagd. We gaan er zeker nog naartoe.

We hebben dit ook geschreven als antwoord op de vorige beoordelingen, die we uiteraard niet delen. Maar respect: ieder zijn mening...

Gereisd met partner in juli 2011

goed familiaal hotel !

devolder, 23-7-2010

fantastisch uitzicht,leuk zwembad met voldoende vrije ligst.,vriendelijk personeel met familiale sfeer,maaltijdkeuze niet enorm uitgebreid, maar afwisselend en alles smaakt lekker (steeds 2 soorten pasta's,vis,vlees,soms soep en koude groenten),dessert pover,kamer en schoonmaak ok maar wat verouderd.,allin dranken beperkt,goede prijs-kwaliteitsverhouding. Begrijp neg reacties van sommigen niet. Is ideaal hotel om te verblijven en uitstappen te doen,maar wens je 14 dagen ter plaatse te blijven, neem je beter groot hotel met animatie.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

had beter verwacht voor een *** hotel

Kurt V, 13-7-2009

Personeel was vriendelijk maar nonchalant en onproffesioneel, spreken enkel Italiaans, doen wel hun best.

Kamers waren redelijk in orde maar badkamer stonk naar schimmel. Mooi terras met prachtig uitzicht. Het eten viel heel erg tegen, niet fijn, geen keuze, veel pasta met rode saus uit blik ?? Desserts meestal fruit (perzikken, pruimen) die nog niet rijp waren. All inclusive formule : coctails bereid door de sympathieke Poolse barman waren heerlijk

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

het is 1 ster waard

Kurt, 10-9-2008

Het uitzicht is mooi maar!!!

Hotel is ouderwets en niet tot in de puntjes verzorgd.

Je bent ook afhankelijk van het busje dat nooit op tijd is en het personeel is in het algemeen is niet al te vriendelijk. Het eten is pasta,pasta en nog eens pasta,na 4 dagen heb je wel zin voor iets anders en het koud buffet is ook niet afgewerkt.

's Nachts is er lawaai en er is geen respect voor normale nachtrust na 0.00u.

Calabrië is wel prachtig,de zee,de winkels en smalle straatjes... We hebben toch een fijne vakantie gehad. Naar het hotel keren we niet weer maar Calabrië heeft ons hart wel gestolen.

Gereisd met partner in augustus 2008

Geen 3 sterren waard.

Nathalie, 9-9-2008

Het hotel viel ons wel wat tegen. Vooral dan het afhankelijk zijn van het busje dat nooit op tijd vertrok. Het busje zet je af aan het strand of aan het centrum van Tropea, het komt je ook afhalen op een uur dat je zelf wil. Dit is ook een nadeel omdat je dan steeds het uur in het oog moet houden. Als je ergens in een leuk winkeltje zit of op een fijn terrasje moet je vertrekken om het busje niet te missen want dan sta je daar!! Het hotel is dringend aan vernieuwing toe en het personeel is ook niet al te vriendelijk. Het is een hotel vol met Duitsers die op het buffet aanvallen zodra het open is. Ook in de gangen kunnen deze mensen niet stil zijn, slaande deuren wekken je uit je nachtrust. Het is er zeker niet vuil, en als je graag pasta lust zit je ook goed. Het koude buffet is steeds hetzelfde, ook het dessert stelt niet veel voor. De pasta's zijn wel lekker. Wij zijn niet veel in het hotel gebleven, de omgeving is écht prachtig !! Scooter kunnen huren om zo alles te verkennen.
Gereisd met partner in september 2008

ZEER GOED!

Tevreden klanten, 22-8-2008

We hebben hier een super vakantie beleeft!

Zo een mooie vakantie! Het uitzicht was prachtig, de kamers goed verzorgd en het eten Lekker!

Ik snap niet dat er slechte commentaar gegeven kan worden..

Als je niet tevreden was over de kamers en het eten of de service dan moet je een 5sterren hotel kiezen. In tropea, en zeker in een all inclusive kan je niet alle luxe van de wereld verwachten. Deze mensen leven van dag tot dag, hebben niet alle luxe van de wereld nodig en zijn heel gelukkig.. Sommige mensen hier in deze maatschappij zouden daar eens een voorbeeld aan moeten nemen.

Gereisd met partner in juli 2008

Niet aan te raden !

Van den Eynde, 1-8-2008

We hadden veel verwacht van deze vakantie maar al snel werden we met de realiteit geconfronteerd. Ronduit slecht hotel : muffe kamers, versleten handdoeken, kapotte lakens, verouderd sanitair. Elke dag hetzelfde warm eten, hetzelfde groentenbuffet en steeds hetzelfde dessert (nectarines of perziken)!! Het ontbijtbuffet ondermaats, bestek, glazen en borden waren niet net. All-in formule heel beperkt (ijsjes voor kinderen niet inbegrepen) en meestal ging de bar aan het zwembad slechts open na de middag !!

Het personeel aan de receptie alsook in de eetzaal toonde zich verre van vriendelijk en niet behulpzaam. Positief puntje : de ligging was mooi (uitzicht op de kust van Tropea). De shuttle service van en naar de zee en naar het stadje was in orde. Het huren van een auto om de streek van Calabrië en zijn gastronomie te ontdekken heeft veel goed gemaakt. Spijtig van de hotelervaring !

Gereisd familie in juli 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Orizzonte Blu bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Orizzonte Blu in Tropea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Orizzonte Blu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Orizzonte Blu scoort een 6.76 uit 10 op basis van 48 reviews.