Appartement Cigno & Andromeda

Cigno & Andromeda

1 review over Appartement Cigno & Andromeda in het Nederlands

alles op loopafstand

heidi, 10-8-2009

Wij hadden 2-kamer appartement Cigno geboekt, maar omdat 3-kamer appartement Andromeda ook nog vrij was mochten we zonder bijbetalen omruilen. Dat begon dus goed!

Het appartement was niet super-de-luxe, maar gewoon netjes. Met leuke hoge ramen en houten luiken. Alles wat je nodig had was aanwezig en alle kamers hadden airco. De keuken hebben wij niet gebruikt, maar was zo te zien in orde. Het enige minpunt was dat er 's avonds weinig waterdruk was. Maar dit hebben we gemeld en wordt wellicht verholpen.

De ligging is perfect; echt midden in het centrum. De binnenplaats waar de ingang zit is 's avonds het terras van een restaurant, maar dat had wel wat. Om de hoek is een plein met gezellige (ijs)barretjes en overal zitten restaurantjes waar je heerlijk kunt eten. Je moet wel van een beetje reuring houden, maar het is beslist geen costa del sol en je slaapt dus niet boven de disco. Echt een leuk appartement in een leuk stadje. Als je alles te voet wilt kunnen doen zeker een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cigno & Andromeda in Tropea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cigno & Andromeda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Cigno & Andromeda scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.