Matig

1 review over Villa Antica Villa in het Nederlands

Eens en nooit weer!!!

thea, 23-9-2013

De kamers van Villa Antica zijn heel klein. Als het raam open is moet je via het bed naar de badkamer. Er is 1 balkon in het hotel en voor de rest heeft niemand een balkon. Ook het terras is niet privé. Het is een soort bruggetje van het ene pand naar het andere pand dat voorzien was van 3 tafeltjes en wat stoeltjes die door iedereen, ook het personeel, gebruikt wordt. Het ontbijt is, zeker voor Italiaanse begrippen, goed. Het wisselen van het linnengoed mag ook wel wat vaker. Bij ons was de eerste keer na 5 dagen en de rest van de 14 dagen niet meer. Ook de warmwatervoorziening was bij ons slecht. Wij hadden 2 dagen geen warm water en er waren ook gasten die s'avonds en s'nachts helemaal geen water hadden. Het hotel is tevens geen hotel voor mensen die slecht ter been zijn. Er is geen lift en de ontbijtzaal is boven. Al met al: Echt geen aanrader.
Gereisd met partner in september 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Antica Villa in Tropea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Antica Villa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Antica Villa scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.