Hotel Santa Lucia ****

Matig

10 reviews over Hotel Santa Lucia in het Nederlands

minst goede hotel op 40j reizen

Lucia, 8-10-2014

Voor alles moet je hier extra betalen, voor je fruitsap bij het ontbijt, een gekookt eitje of spek,wifi,...

zéér verouderd hotel, kleine badkamer waarvan de kranen hard fluiten terwijl ze open staan, keukenhanddoeken om je af te drogen en een toilet dat gans de nacht loopt !

Mooi zwembad en alles is er proper, avondeten héél karig, goed hotel als je een weekje wil dieeten

Gereisd met partner in september 2014

gezellig hotel

vidijo, 5-10-2011

wij verbleven in een kamer met terras en uitzicht op het zwembad, deze was aan de kleine kant. (er zijn andere en grotere beschikbaar). Het restaurant heeft een typische stijl, ons deed het denken aan de jaren 1960. ( over de gehele breedte geopend met dubbele draaideuren met daarvoor een barok terras). eten is goed maar gewoon, (avondmaal wordt aan tafel gebracht, keuzemenu uit telkens 3 mogelijkheden voor zowel voorgerecht als hoofdgerecht). Deze menu wordt 's morgens aangeboden waaruit gij uw keuze opgeeft voor 's avonds. Desserten zijn miniem samengesteld. Mensen zijn vriendelijk en behulpzaam, spreken meestal enkel italiaans en een paar woorden engels, dit geeft ons echter het vakantie gevoel). Wie over een wagen beschikt kan makkelijk dit hotel als uitvalbasis gebruiken. Tropea 6 km, Pizzo +- 12 km e.d. Er is een shuttlebus van het hotel naar Tropea en het strand (meerder keren per dag).
Gereisd met partner in juni 2010

Calabriä ja, dit hotel nee!!!

Anita Schelkens, 15-9-2011

Zeker geen 4 sterren waard, zelfs amper 3.

Enkelen van het personeel waren vriendelijk, de meesten gewoon boertig.

Het eten was beneden alle peil. Soms waanden we ons in een eetzaal van een school, de obers kwamen af met karren volgeladen met borden waar 't eten van ver opgesmeten was. Die week hebben we 5 x fruit als 'toetje' gekregen!

Oké dat is gezond maar wij hadden liever iets anders gekregen dan een geblutste nectarine en een zure sinaasappel(de druiven waren lekker).

Dan hadden ze beter vers fruit(sap) bij het povere ontbijt aangeboden ipv fruit uit blik. We moesten zelfs 1.5€ betalen voor een gekookt eitje en 3.5€ voor 2 spiegeleieren!

Nog iets dat we nog niet hadden meegemaakt: we moesten de sleutel van de kamer voor 12h bij de receptie afgeven anders werd de kamer niet schoongemaakt (nog nooit van een loper gehoord zeker).

De pendelbus naar Tropea was wel interessant en het hotel was netjes onderhouden.

Calabrië doen we zeker nog eens terug,hotel Santa Lucia niet !!!

Gereisd met partner in september 2011

Dit nooit meer!

Koppel Italianen op vakantie, 24-8-2011

Absoluut geen 4 sterren waard! Eten fast food niveau. Badkamer met schimmel! Sowieso supplement voor zeezicht. Bevuild terras door nesten vogels. TV zo groot als een computerscherm! Kortom niet voor herhaling vatbaar in het beste geval een 3 sterren!
Gereisd met partner in januari 2011

Slecht hotel

hennes, 19-8-2011

dit hotel is het slechste waar we al ooit geweest zijn.het eten is slecht.ontbijten ga je 's morgens al met tegenzin. de broodjes waren in die 8 dagen waren nooit vers. we weten uit vroegere reizen dat die best lekker zijn als ze vers zijn. een gekookt eitje kost 1.50 euro. het avondmaal: spaghetti met ajuinsaus, spaghetti met aardappelen. t was een promotiereis, maar dan hebben we nog teveel betaald, dan nog gezwegen over de onvriendelijke mensen aan de receptie.
Gereisd met partner in juni 2011

dit nooit meer

Clinckspoor-Cassiman, 26-7-2011

aan receptie geen frans, engels, kinderanimatie italiaans gericht, geen private douche bij verlaten van het hotel.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

dit hotel verdient geen 4 sterren

Marianne Bruining, 19-9-2010

Kleine kamer, kleine badkamer. Nu hoorden we dat er verschillende types kamers in dat hotel zijn en misschien dat wij de kleinste hebben gekregen. Wel een groot terras. Het werd goed schoongemaakt. Veel herrie van de animatie bij het zwembad 's avonds.Op het eten is er verschrikkelijk bezuinigd. Maak het een ietsje duurder en zorg dat er voldoende eten wordt neergezet. Het ontbijt was ook schandalig. Elke dag hetzelfde: 2 soorten ham, 1 soort kaas, keiharde broodjes. Als je een ei wilde, moest je 1,5 euro betalen! Wilde je 's avonds een portie meer eten? 3 euro! Veel oude en chagrijnige obers! Er zat maar 1 vrolijke tussen.
Gereisd met partner in september 2010

Klasse!!!

Heleen van der Sluijs, 14-4-2010

Hotel Santa Lucia heeft ligt niet zo handig, maar het eten, de kamers, de schoonmaak en vooral het vriendelijke personeel maakt dat allemaal meer dan goed. Chapeau!!!
Gereisd met vrienden in april 2010

Nooit meer!!!!!!!!!!!!

De Bock, 20-8-2009

Jammer genoeg is dit hotel enorm tegengevallen. Geen aanrader !!!!!!!!

We verbleven daar 1 week .(gelukkig maar 1 week!!!!!!!!!!!!!!)

Het personeel is wel heel vriendelijk ( misschien omdat ik wat Italiaans sprak), maar spreekt enkel Italiaans, enkel aan de receptie was er iemand die een beetje Engels kon.

Onze kamer was klein en de badkamer was niet altijd netjes.

We hadden zicht op het zwembad waardoor we overlast hadden van de animatie 's avonds tot 24 u.

Het zwembad is wel mooi en proper.

Maar het eten is echt niet lekker : de pasta was te doen maar de rest niet : niet warm genoeg en weing smaak , , 5 op de 7 dagen 1 stuk fruit als dessert, geen schepijs mogelijk, 's morgens moet je bij betalen voor een eitje, 1 soort croissant en dan hard brood. zelfs geen 3 sterren waard!!!!!!!!!!

Zonder auto kan je er weinig doen , enkel naar Tropea met het busje, te voet is te gevaarlijk.

Dit hotel is volledig gericht op Italiaanse gezinnen : de animatie is volledig in het Italiaans.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

AANGENAAM VERBLIJF

L. Verbraecken, 18-6-2009

Dit hotel is zeer goed meegevallen. De maaltijden zijn van zeer goede kwaliteit. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn mooi, en goed ingericht. De receptionisten en het restaurantpersoneel spreken meestal ook Duits en/of Engels. Ook het personeel dat alleen Italiaans spreekt, probeert toch te helpen. Het domein wordt met veel zorg onderhouden, en ligt er heel net bij. Het is wel wat spijtig dat er vanaf het hotel geen wandelingen kunnen worden gemaakt, maar het hotelbusje naar het nabijgelegen Tropea maakt veel goed.
Gereisd met partner in juni 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Santa Lucia bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Santa Lucia in Parghelia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Santa Lucia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Santa Lucia scoort een 4.93 uit 10 op basis van 11 reviews.