Uitstekend

1 review over Hotel Panta Rei in het Nederlands

Renate, 24-4-2006

Wij waren hier september 2004. Hotel was net geopend en wij waren de enige gasten; dat kan misschien een 'too good to be true' indruk hebben achtergelaten. Hotel ligt op rotsen pal aan zee. Prachtige kamer, privé terrasje boven zee omringd door dennebomen. Restaurant (terras) ligt eveneens boven zee. Privestrand niet al te groot, maar dat was ook niet nodig, we waren maar met z'n 2-en. Een klim naar boven aan het eind van een stranddag was niet nodig; men kwam ons even ophalen met de auto. De lunch werd op terrasje aan strand gebracht. Eén avond wegens bruiloft in Panta Rei in naastliggend hotel Porto Pirgos geweest voor het diner. Daar was het een stuk drukker (want bekend hotel) en ook veel toeristischer. Wat kan ik nog meer over Panta Rei zeggen...; het was er in 1 woord Fantastisch!
Gereisd anders in april 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Panta Rei in Parghelia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Panta Rei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Panta Rei scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.