Appartement Calispera ***

Appartement Calispera
Calispera
7,7

38 reviews over Appartement Calispera in het Nederlands

mooie ligging, woeste zee, mooie omgeving

Hinckley, 3-8-2010

leuke dingen: goede ligging app complex, mooie uitzichten over de zee en baaien, mooi zwembad.

minder leuke dingen: personeel spreekt alleen italiaans, betalen in eigen app voor gebruik maken terras, in zwembad verplicht:badmuts kopen 6 euro voor 2 stuks, niet springen in het water, niet duiken in het water en geen lawaai maken..(kindvriendelijk??) ontbijt zeer karig, allen 1 croissant pp en beschuitjes..

zeer veel trappen op/af lopen naar het strand (niet erg voor ons, maar wel mensen met hartklachten oid) appartement erg klein (3 kmr) met 4 personen , inventaris app zeer minimaal..geen bekers/glazen genoeg. geen schoonmaak en geen wisseling handdoeken...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

prima

Suze Visser, 23-9-2009

Prachtig gelegen met uitzicht op zee.

Genoeg ruimte voor 2 personen, groot balkon. Wij waren hier een week; er is niet schoongemaakt en we kregen maar 1x schone, dunne handdoeken.

Het was duidelijk eind van het seizoen.

Zonder auto kom je nergens. Mooie omgeving; leuke stadjes. Heerlijk, echt Italiaans eten. Gerechten van de streek en niet toeristisch. Lage prijzen. Goede kwaliteit.

Gereisd met partner in september 2009

Mediterrane jaren'70 charme

Corry van de Serbos, 5-9-2009

Super locatie, superveel muggen, prachtige natuur, erg "Middelandse zee"-omgeving d.w.z. mooie natuur, slechte wegen, overal rotzooi langs de wegen...

Appartementen erg basic, maar je betaalt natuurlijk ook enkel de standplaats van een gemiddelde camping...Lekker zwembad,woeste zee!

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

Heelijke vakantie...

Jessica, 15-8-2009

Wij zijn in juli 2009 twee weken in Callispera geweest. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Helaas hadden wij geen geluk met het appartement waar wij in gestopt zijn. Je kunt het vele malen beter treffen. We zaten in app. 11. Het is een 3 kamer app. We hebben ook app. gezien die veel kleiner waren maar wel met een beter uitzicht en inrichting. Het is een 3 sterren complex dus je mag er ook niet te veel van verwachten. Alles is bespreekbaar bij de receptie dus als er wat is proberen ze je te helpen. Het uitzicht is prachtig, het personeel is ook vriendelijk. Voor een heerlijk vis restaurant ga je naar Santa Maria, direct op het strand rechts zit echt een heerlijk restaurant. Wat eenvoudiger maar ook heerlijk kun je eten bij

" Da Mimma" 3 minuten met de auto, vanuit app. naar links dan bij de supermarkt weer links goed opletten dan aan de rechterkant. Ga ook naar het uitkijk punt bij de vuurtoren zo mooi.... Tropea, is zo prachtig. We hebben genoten, vooral veel doen en zien.....

mooie ligging

Claudia, 9-8-2009

Wij zijn net terug en hebben een prima vakantie gehad. De ligging van de appartementen met uitzicht over de baai en een zee waar je heerlijk kan snorkelen. Wij hadden een 3 k. app. en was erg ruim wel erg eenvoudig ingericht. Wij waren voorbereid op veel muggen en eerlijk gezegd thuis hebben we er veel meer last van! Leuke excursie naar de Stromboli by night, is zeer aan te raden. Niet geschikt voor mensen die niet goed ter been zijn, bij dit appartement maar ook niet in de omgeving!
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Prachtig uitzicht

familie, 29-7-2009

Wij zijn in juli in Calispera geweest. De pluspunten zijn het schitterende uitzicht, heerlijke stranden vlakbij (wel trappen lopen) en vriendelijk personeel. De appartementen zelf zijn minder, erg klein, veel mankementen, bijna nooit warm water, erg veel muggen en veel te warm zowel overdag als 's nachts. Zorg dat je niet te dicht bij het zwembad zit want dan heb je wel last van het entertainment. En 's ochtends is het erg lawaaierig met busjes die heen en weer rijden en schreeuwende schoonmaaksters. Er zijn appartementen met twee balkons en met meer ruimte maar dat zijn er niet zoveel. Het is natuurlijk wat goedkoper, maar ons appartement vertoonde wel erg veel gebreken. De omgeving is prachtig, vooral Tropea is zeer de moeite waard. Een auto is onmisbaar, hou wel rekening met de rijstijl van de Italianen. Het eten is geweldig, de restaurants zijn erg goed maar wel prijzig.
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Geweldige vakantie!

fam zondervan, 29-7-2009

Prachtig uitzicht ieder avond de zonsondergang en uitzicht of zee, stand en de Stromboli. Ons drie kamer appartement was niet luxe maar wel ruim, alles zat erin en twee prima twee persoons bedden. Grote koelkast en vrieser (handig voor brood en ijs). In supermarkten in de omgeving is weinig te krijgen maar als je in het begin naar de mega Spar in Vibo gaat kun je met zo'n vriesvak gelijk inslaan voor de hele vakantie. Wel veel verschil tussen de appartementen dus let goed op waar ze je in stoppen. Eerder genoemde tip over de horren (xenos) was heel handig. Hele enthousiaste annimatie (geen Nederlands). Heerlijk zwembad met apart kinder bad. Wel heel wat trappen af maar dan een heerlijk stand met fijn kiezel zand, super helder water (snorkelen) en volop mogelijkheden voor huur van waterfietsen e.d. Tropea is prachtig en boottocht naar de Stromboli. Wij gaan zeker terug. Bijgevoegde foto's zijn van op en rond het appartement.

prachtig uitzicht!!

bernice, 3-7-2009

Calispera is een eenvoudig complex,maar je hebt er alles wat je nodig hebt. Het uitzicht is echt schitterend! Het is aan te raden om een auto te huren en neem een muskietennet mee want je wordt anders lek geprikt! Het eten was ook heerlijk jammer dat er pas in week twee pizza te krijgen was!! Maar het was het wachten waard.

De italianen zijn ook dol op kinderen .

Het enige minpuntje van het appartement was het schoonmaken ervan dit gebeurde maar 1 maal per week. Maar dit was dan ook het enige , verder was het er heerlijk en de service was ook goed ook al spreken ze amper engels met handen en voetwerk kom je er wel uit!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

prachtig uitzicht!

FAM UITENHOVEN, 3-7-2009

Wij hebben twee heerlijke weken achter de rug. Calispera is een prima accomodatie met een prachtig uitzicht over zee! Het is wel aan te raden om een auto te huren en de omgeving te verkennen. En neem een muskietennet mee om voor je ramen te hangen want je wordt lek geprikt. Het eten was ook heerlijk wat niet op de kaart stond ging de kok voor je maken!

Ook zijn ze dol op kinderen.

super uitzicht!

familie uitenhoven, 3-7-2009

Wij zijn in juni geweest en het is een prima appartement.

Verwacht geen luxe maar dat kan ook niet het is maar een 3 sterren app.

Het uitzicht is echt super,het is wel een aanrader om een auto te huren.

De omgeving is ook prachtig met mooie zonsondergangen!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in calispera!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Calispera bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Calispera in Capo Vaticano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Calispera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Calispera scoort een 7.72 uit 10 op basis van 40 reviews.