Hotel Club Sant Irene

Hotel Club Sant Irene
Club Sant Irene

Onvoldoende

1 review over Hotel Club Sant Irene in het Nederlands

al bij al een geslaagde vakantie :p

Ellen, 20-8-2008

Wij verbleven in juli gedurende 10 dagen in Capo Sant'Irene, een reis georganiseerd door Het Spoor i.s.m. Club Azur. De eerste kennismaking met het domein was voor mij als het ware een nachtmerrie! Onze bungalow was gedurende enkele jaren niet gebruik geweest en het verval was duidelijk te merken! Ons hele kot stonk en was ongelooflijk vuil, de airco werkte wanneer hij daar zin in had en telkens wanneer we de wc doorspoelden, stond onze hele badkamer onder water!

tot overmaat van de ramp moesten we elke dag onze sleutel afgeven aan de receptie zodat de kuisploeg hun werk kon doen, maar de 'goed georganiseerde' receptie is onze sleutel 3 dagen na elkaar kwijtgespeeld en Italianen vinden het blijkbaar niet nodig om een duplicaat van elke sleutel te hebben... wat voor veel miserie heeft gezorgd!

Gelukkig was de groep zo goed dat we al deze nare situaties al snel vergeten waren!

Gereisd met vrienden in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Sant Irene in Briatico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Sant Irene zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Sant Irene scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.