Bed and Breakfast Sax Barisano

Bed and Breakfast Sax Barisano
Sax Barisano

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bed and Breakfast Sax Barisano bij:

1 review over Bed and Breakfast Sax Barisano in het Nederlands

Bescheiden en service gericht

R. Schouten, 27-7-2012

Midden in de "sassi" van Matera, stuiten wij op deze B&B .Dochter doet het restaurant en pa de B&B .Beiden spreken slecht engels en wij niet zo goed italiaans.Het eten is van goede kwaliteit en ze vindt het geen enkel om iets te maken wat niet op de kaart staat. Het appartement is een klein museum smaakvol ,goed voorzien en mooi ingericht, schoon en ruim, airco en koelkast aanwezig weinig uitzicht (normaal voor deze woningen) pa haalt je eigen auto samen met je op (als je deze nog kunt vinden)Je kunt in de "sassi" niet overal met de auto komen

In de nabijheid zijn genoeg restaurantjes.

Ondanks dat we maar 1 nacht bleven hoefden we niet de volle prijs te betalen. Wij vonden het daar geweldig

Gereisd met partner in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Sax Barisano in Matera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Sax Barisano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Sax Barisano scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.