Hotel La Tana ***

6,8

9 reviews over Hotel La Tana in het Nederlands

TOP hotel

A. Schoot, 22-6-2017

Via een touroperator hebben we een rondreis geboekt, we verbleven 3 nachten in dit hotel. We werden zeer vriendelijk ontvangen door de eigenaar Biagio en receptioniste Sonia. Het was erg heet dus de eerste dag zijn we bij het heerlijke zwembad gebleven. Bij de receptie hebben we om tips gevraagd wat er in de omgeving te doen was, zo hebben we een hele mooie boottocht gemaakt die niet in ons reisprogramma vermeld stond. We hebben iedere avond à la carte in het hotel gegeten, wat een geweldig restaurant, nog nooit zulke lekkere visgerechten gegeten. Wij raden dit top hotel aan iedereen aan!
Gereisd met partner in juni 2017

Horror hotel

Fabian, 15-6-2017

Beschimmelde douche, doorgezakt matras, kapotte airco, slecht ontbijt en onbeschoft personeel. Een paar kreten die dit hotel typeren. Ga hier nooit naartoe. We hebben dit hotel geboekt via touroperator. Zij gaan ons niet compenseren. We zijn na 1 nacht al weggegaan. We hadden in een weekend op een 06 nummer van hun via het noodnummer een melding moeten maken. Nu moeten we een mail sturen en 2 weken wachten met de mededeling dat we toch geen compensatie krijgen omdat we immers een economy kamer hadden geboekt.
Gereisd met partner in juni 2017

Mooi hotel, goed restaurant maar zeer afgelegen

Kickie, 1-8-2016

Tijdens onze rondreis Schatten van Zuid Italie 3 nachten hier doorgebracht maar dat was echt teveel want er is hier helemaal niets te doen. Het weer zat ook niet mee dus aan het zwembad hadden we niet zoveel. De dichtsbijzijnde plaats Maratea is ook niets bijzonders en dus waren we blij toen we konden verder reizen. Het personeel is heel behulpzaam en vriendelijk maar de kamer die we eerst toegewezen kregen stelde niet zoveel voor. De douche was veel te klein waardoor wij een upgrade hebben gedaan (150,- euri extra!) en in ieder geval een fatsoenlijke badkamer kregen. In het bijbehorende restaurant kun je wel fantastisch eten. Vooral de visschotel die speciaal voor ons werd klaargemaakt was verrukkulluk!!!
Gereisd met partner in juni 2016

fantastisch

Huub van Duppen, 30-5-2016

een prachtig hotel met. Voor ons geen 3 maar een 4 sterren hotel. Goed en verzorgd ontbijtbuffet en niet te vergeten......vriendelijk personeel.

We hebben de reis via touroperator geboekt en wel de Schatten van Zuid Italië.Echt een aanrader.

Gereisd met partner in april 2016

Katja & Laurens, 3-3-2008

Als enige Nederlander voel je je erg buitenlands tijdens het hoogseizoen. Maar erg goed geholpen door het enige meisje dat goed engels sprak.

Ligging is een aardig stukje van de stranden waardoor je wel vervoer nodig had (of pendelbus die niet erg frequent reed)

Gereisd met partner in maart 2008

Henny Tielrooy, 27-9-2007

Bij Hotel La Tana is een mooi zwembad aan de overkant van de weg.

Wij hadden een mooie grote kamer met een heel groot dak terras wat uit keek op het zwembad.

Aanrader voor enkele dagen op doorreis.

Gereisd met partner in september 2007

H.C. Tielrooy, 7-9-2007

Wij zijn 3 nachten in dit hotel geweest op onze rondreis door heel Italie en in het Zwembad aan de overkant van de weg heerlijk gezwommen als we terug kwamen van ons dagje touren.

Het ontbijt was prima lekker buiten op het terras en goed verzorgd.

Van het avond eten geen gebruik gemaakt i.v.m de vaste gasten erg druk.

Eten kan je goed langs de weg naar Maratea met uitzicht op zee erg mooi s'avonds.

De kamer ( superieur ) was perfect met een gigantisch balcon met uitzicht op het zwembad.

Al met al leuk als basis voor enkele dagen.

Gereisd met partner in juli 2004

Yves Vermeulen, 7-5-2007

Aardig hotrl, goed aangegeven vanaf de weg, maar geheel geïsoleerd gelegen. Wel met zwembad (nu te koud) en een kamer op de verdieping van de receptie met een gezamenlijk terras erbij. Eten varieerde van heel aardig tot smakeloos.
Gereisd met partner in april 2007

Tim, 9-10-2006

Het hotel ligt niet in Maratea zelf maar in de deelgemeente Castrocucco, 16 km ten zuiden van Maratea !! Het is dan ook heel lastig te vinden als je denkt dat het in Maratea zelf ligt.

Badkamer was erg slecht. De rest van het hotel was prima, met name het heerlijke zwembad.

Gereisd met partner in september 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor La Tana bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Tana in Maratea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Tana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Tana scoort een 6.81 uit 10 op basis van 10 reviews.