Vakantiepark Baia Degli Aranci ***

Baia Degli Aranci
8,2

• Activiteiten7,7
  • Onderkomen9,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Baia Degli Aranci bij:

6 reviews over Vakantiepark Baia Degli Aranci in het Nederlands

mooi resort met camping

hans en marijon, 20-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

prachtige ligging aan zee , camping ruim en erg fijn zwembad. we zijn hier met de camper 1 week geweest. Schaduw zoeken is een uitdaging maafr als je staat kan de vakantie echt beginnen. is vrij ver rijden 1800 km , Vieste is prachtig mooi stadje met witte straten en muren, wel erg toeristisch (ca. 1 km lopen) . In Juli was het er niet druk en konden we een goede plaats uitzoeken. Leuke restaurants op loopafstand en op het park. Vooral huisjes en hotel gasten die allerlei priviliges hadden , belangrijkste is het zwembad en het grote zwembad mochten wij ook in . Het luxe resort zwembad (leeg) helaas niet. Bar prima leuke sfeer 100% Italiaans met 100% niet Italiaanse gasten . Sanitair op camping deels modern deels verouderd. Douches goed bij entree camping.
Gereisd met partner in juli 2017

Super!

leonora, 14-8-2015
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Wederom een huisje gehuurd, schoon en ruim, maar je leeft toch alleen maar buiten dus groot genoeg. Dit jaar maar met 2 van onze kinderen (22 en 12), beide hebben genoten van de zwembaden en de zee. Vriendelijk animatie team die bijna geen andere taal spreken dan italiaans, maar hé... daarvoor zijn we in zuid italië. Personeel aan de balie spreekt wel andere talen, Angela een belgische spreekt nederlands en frans en er wordt ook engels gesproken. Het restaurant heeft veel keuze in pizza's, die overheerlijk zijn en ook de grachtenvan de grill zijn super. Het bar personeel is erg aardig en vriendelijk. Kortom.. weer een super vakantie gehad en deze plek raad ik aan iedereen aan!
Gereisd anders in augustus 2015

Nooit meer

jeroen, 8-9-2011
  • Activiteiten5

camping met een mooi zwembad, prima verbinding met het strand via een tunnel en een goed restaurant, zeker voor een camping. Verder weinig positiefs over te zeggen. Op 2 gewone toiletten na alleen hurktoiletten, redelijk schoon. Weinig douches zodat je op primetime minstens een kwartier tot 20 minuten staat te wachten. Personeel bij de receptie spreekt niet of nauwelijks iets anders dan Italiaans. Erg kleine campingplaatsen. onze tent (6x3) paste maar net en we hadden eigenlijk geen plaats meer voor tafel en stoelen. In de 12 dagen dat we er zijn geweest hebben we nog 1 Nederlands gezin gezien en 2 Duitse stellen. De rest alleen maar Italianen, die alleen maar Italiaans praten (en dus geen andere talen). De meeste reageren onvriendelijk op buitenlandse toeristen. Een erg actief animatiteam, maar alles in het Italiaans.

Het stadje is leuk, met leuke terrasjes en restaurantjes. Verder alle excursies in het Italiaans

Gereisd met partner in augustus 2011

mooie camping onder de bomen,

hanny, 25-6-2011

vakantiepark met relatief klein camping gedeelte. sanitair is iets mider, wel heerlijk warm water. ook voor de afwas.

loopafstand naar strand en Vieste. zeker voor herhaling vatbaar. schitterende omgeving, mooi strand.

Gereisd met partner in juni 2011

Heerlijk rustige herfstvakantie

Myriam, 20-10-2008

Wij waren hier in de herfstvakantie. Weinig gasten, dus voor wat betrft de rust die er heerste wellicht niet representatief. Twee mooie zwembaden met heerlijk ligstoelen. Zee & strand prachtig en door tunnel onder de weg ook voor kinderen makkelijk bereikbaar. Op loopafstand van Vieste, markt ( groot en leuk) naast het complex. Bungalows meer dan prima ingericht.

Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd familie in oktober 2008

Gewoon doen!

Marleen, 20-7-2008

Mooie camping direct aan zee.

Groot zwembad met aparte baden voor de kleintjes. Badmuts verplicht.

Groot kampeerterrein onder de bomen, zonder afgebakende plaatsen. Ligt een beetje raar, langs bungalows, hotels en zwembad.

Goed onderhouden sanitair. Nieuwe douches zijn erg ruim bemeten. Altijd heerlijk warm water. Een paar gewone en veel hurk-toiletten

Strand te bereiken via tunnel onder de weg. Mooie bar met schaduwrijk terras, volleybalveld, bedden/parasols en douches op het strand.

Groot animatieteam, zowel actief op het strand als op de camping.

Leuke pizzeria, aparte bar met recreatieruimte.

Stadje op loopafstand en zeer de moeite waard.

Gereisd met partner in juni 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Baia Degli Aranci in Vieste, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Baia Degli Aranci zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Baia Degli Aranci scoort een 8.23 uit 10 op basis van 9 reviews.