Bed and Breakfast Relais Casabella

Bed and Breakfast Relais Casabella
Relais Casabella

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bed and Breakfast Relais Casabella bij:

1 review over Bed and Breakfast Relais Casabella in het Nederlands

Zoek maar wat anders, deze nooit meer

tea pechtold, 17-6-2014

Bij aankomst bleek geboekte appartement (woonkamer, slk, keuken enz) (en 2x bevestigd) niet vrij. Dan ben je niet blij (meerdere mensen overkomen/beoordelingssite). Volgens eigenaar hadden we nu iets veel mooiers. In een apart gebouw: Nou ehh: 2 slaapkamers, een waterketel en twee keukenstoelen is geen upgrade! Heftige discussies en zwaar teleurgesteld. Buiten is alles mooi, binnen heeft het een koud hart. Gehorig. We zijn wel gebleven, omdat we toch de hele dag weg zijn. Eigenaren zijn niet aardig, ze doen wel alsof maar zijn het absoluut niet.

Ontbijt is Heel karig. WIFI werkte uitstekend. TV op de elke (kleine) slaapkamer, maar geen zitje, dus in bed kijken. Als compensatie mochten we de eerste avond in de grote restaurantruimte zitten aan een tafel. Vreselijk ongezellig en als klap op de vuurpijl kwam mevrouw binnen om 23.15uur, we moesten naar onze kamer!! De lichten moesten uit en de deur op slot. Dank U, deze nooit meer, drie verpestte dagen. Ons humeur gelukkig niet.

Gereisd met partner in juni 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Relais Casabella in Martina Franca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Relais Casabella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Relais Casabella scoort een 3 uit 10 op basis van 1 reviews.