9,2

Uitstekend

86 reviews over BedAndBreakfast Little Dolce in het Nederlands

Geweldig!

Familie Boonstra, Goes, 18-8-2017

Wij hebben zo ontzettend genoten bij Joëlle, zij is een op en top gastvrouw, de B&B is smaakvol ingericht, heerlijk ontbijt en ze geeft alleen maar goede tips, kortom een fantastisch verblijf gehad! Totaal geen minpunten!
Gereisd familie in augustus 2017

Heerlijke B&B

Patricia, 5-8-2017

Joëlle is super gastvrij. Pand is gezellig en het ontbreekt je aan niets. Ontbijt op buiten terras. Lecce is een prachtige stad. Je krijgt genoeg tips voor leuke uitjes. Een aanrader. Ik ben fan!
Gereisd met partner in april 2017

Een nieuwe liefde! ❤❤

Jolanda & Marc, 5-8-2017

Alle lof voor Joëlle! Een top b&b in hartje Lecce! Bijzondere gastvrijheid, geweldige tips, prachtig pand en veel gezelligheid! Heerlijke week gehad. Wij komen zeker terug.
Gereisd met partner in juli 2017

Prachtige kamers op een unieke locatie.

Alex, 6-6-2017

We hebben van alles genoten . Het prachtige huis de mooie kamers en niet te vergeten het heerlijke ontbijt op het balcon.
Gereisd met vrienden in juni 2017

in de oude stad, gastvrij, relaxed en dakterras

Arjan, 5-6-2017

Hele leuke en spontane gastvrouw Joëlle, relaxte sfeer, 4 kamers en gemeenschappelijke ruimte, prima ontbijt prachtig op dakterras. Rustig en toch overal vlakbij in historische centrum Lecce.
Gereisd met partner in mei 2017

Geweldig!

Angela Ouweneel, 17-5-2017

Hier valt weinig over te melden, behalve dat je deze mooie plek op je bucketlist Moet zetten!

Alles klopt...

Prachtige kamers, heerlijke bedden, perfecte ontbijtjes, super tips van de eigenaresse..

Lecce zelf, de geweldige omgeving wat zoveel heeft te bieden!

Na 4 dagen nog niet uitgekeken, maar dat geeft niet want bij het dichtdoen van de deur wist ik dat ik terug zou komen... ❤

Gereisd met vrienden in mei 2017

Ik zou meteen opnieuw verblijven! Zo mooi hier!

Laura Scheffers, 5-5-2017

Ik vond de kamers proper, en het authentieke gebouw is prachtig. Je ligt eigenlijk midden in hetde centrum wat echt een pluspunt is. Joelle is ons komen halen aan de bushalte en heeft ons geweldige tips gegeven. Het ontbijt wat ons beloofd was hebben we elke dag gekregen. Zelfs toen ze ziek was heeft ze een bon van 00 meegegeven om daar te ontbijten. Wat een mooie zaak! Enkel het warm water in de badkamer en de douche waren nog niet op punt, maar dit heeft misschien met het gebouw te maken! Wij waren hier in februari, maar zelfs toen hebben we al ten volle kunnen genieten van alles!
Gereisd met vrienden in februari 2016

Geweldig

Gerdie, 5-5-2017

Kan niets bedenken waarom je niet naar Little Dolce zou gaan

Het is gewoon top ,gastvrij,netjes,je voelt je er gewoon thuis

Gereisd familie in oktober 2016

Fantastic fantastic

Gert Jansen, 5-5-2017

Een heerlijke B&B in Lecce gezellige mooie kamers geweldige gastvrouw lief en zorgzaam. Lecce is een mooie stad wasr je heerlijk kunt wandelen winkelen eten onthaasten. Geweldige kusten met stranden of rotsformaties. Laat je sturen naar de mooiste plekjes ze weet ze allemaal aan te wijzen. Oh ja wij er al drie x geweest moet dan wel goed zijn toch.
Gereisd met partner in mei 2016

Een geweldig mooie, sfeervolle accommodatie!

Ralf, Annemiek en Kiki Schrauwen, 5-5-2017

Een erg enthousiaste eigenaresse, niets is te veel. 2 nachten waren eigenlijk te kort. Een zeer goed ontbijt op het dakterras. Een echte aanrader voor een stedentrip naar het mooie Lecce!
Gereisd familie in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Little Dolce in Lecce, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Little Dolce zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Little Dolce scoort een 9.21 uit 10 op basis van 86 reviews.