Bed and Breakfast Little Dolce

9,4

116 reviews over Bed and Breakfast Little Dolce in het Nederlands

Super

Hans Scholten, 10-10-2017

Centraal gelegen in het mooie Lecce. Sfeervolle kamers. Van Joelle krijg je de leukste tips voor je verblijf. Prima ontbijt op het dakterras.
Gereisd met vrienden in september 2017

Fantastisch!

Metty, 9-10-2017

Een geweldige plek midden in de mooie barokke stad Lecce. Joelle is zeer gastvrij en weer heel leuke tips in Lecce en de omgeving van Lecce. Een plek om naar terug te keren!
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Fantastisch en onovertroffen!!

Jeannette en Wim, 6-10-2017

Een verblijf bij Joelle in Little Dolce is een unieke niet te missen ervaring. Een heerlijke B&B in een honderden jaren oud pand in het historische centrum van Lecce. Joelle creëert hier een zeer vriendelijke, relaxte en authentieke sfeer. Het ontbijt , afwisselend in de B&B en buiten de deur in een echt Italiaanse bar/restaurant, de leuke tips en routes, strandjes etc. Wij hebben het geweldig gehad en hebben alweer gereserveerd voor volgend jaar. Dit mag je niet missen.
Gereisd met partner in juni 2017

Dit jaar gaan we weer.

Robin, 6-10-2017

Heerlijk om weer is in een niet toeristisch dorp aan te komen. Samen met Little Dolce een perfecte combinatie om er samen even tussenuit te zijn. November 2017 gaan we weer!!!!
Gereisd met partner in november 2015

Zeker nog een keer terug

Margo en Marcel, 4-10-2017

Super locatie en door de aandacht en verzorging van Joëlla een superervaring
Gereisd met vrienden in maart 2017

Bellissimo!

Thysia Pater-Dye, 4-10-2017

Little Dolce is het allermooiste paleisje in Lecce! En Joelle is een geweldige gastvrouw waar je je direct thuis voel en die een overheerlijk ontbijt maakt, je kan voorzien van de beste tips in en rond Lecce en bovenal aandacht geeft aan jou als reiziger. Je wordt heerlijk in de watten gelegd. Joelle, jij hebt onze honeymoon onvergetelijk gemaakt! We komen zeker bij een van onze anniversaries bij je terug!
Gereisd met partner in juli 2017

Superheerlijke plek!!

Maaike westhoff, 4-10-2017

Het is zo'n heerlijke plek om te zijn. De B&B. Lecce. Alles!!!! Joëlle is enthousiast en een super gastvrouw. Het ontbreekt je aan niets. Ik ben er nu voor de 3x geweest. En iedere keer is t weer een feestje.
Gereisd met vrienden in oktober 2017

Helemaal super, topverblijf!

Jacobijn, 4-10-2017

Alles was super goed! De mooiste en grootste kamer, typisch Italiaans, heerlijk ontbijt. En vooral de ontvangst en persoonlijke touch van Joëlle is uniek. Wat een tof mens. Little Dolce is echt een aanrader.
Gereisd met vrienden in april 2017

Little Dolce.....een geweldige ontdekking.

Marc Pastoors, 4-10-2017

Little Dolce.....een geweldige ontdekking. Alle lof voor Joëlle. Bijzondere gastvrijheid, voortreffelijke tips en gezelligheid. Een TOP b&b in hartje Lecce.
Gereisd met partner in juli 2017

Vraag om meer!!

Petra, 4-10-2017

Erg mooie b&b. Toffe combinatie van oud en nieuw. Orginele vloer en dakschildering. Ik ga zeker hier nog een keer naar toe. Voelde me erg welkom.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Little Dolce in Lecce, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Little Dolce zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Little Dolce scoort een 9.37 uit 10 op basis van 116 reviews.