Appartement Palazzo XVII

9,3

3 reviews over Appartement Palazzo XVII in het Nederlands

Fantastische plek

Liesbeth uit Tegelen, 14-10-2012

Appartement Palazzo XV11 in Giovinazzo.

Het was een super appartement. Het was zeer ruim van opzet en mooi modern designed. De vollededig ingerichte keuken was super en er waren zelfs 2 badkamers. Ook de woonkamer waas zeer ruim.

Het appartement is gelegen in het oude centrum en direct aan een knusse haven dicht.Op het zeer ruime terras boven op het dak waan je je zelf op een schip. Je bent helemaal omringt door water, De eigenaresse die in het appartement op de begane grond woont, was altijd voor ons ter beschikking om met raad en daad bij te staan. Daardoor hebben wij zeer goede restaurants mogen bezoeken en zijn we naar mooie plaatsen in de regio geweest.

Wij zullen zeker nog een keer terug gaan.

Prachtig appartement in Giovinazza Puglia. Bari

Liesbeth van Leipsig, 14-10-2012

Wij hebben in mei 2012 met een aantal vriendinnen een week doorgebracht in appartement Palazzo XV11 in Giovinazzo. Het is gelegen in het uode centrum van het dorp,direct aan kleine vissershaven, niet ver van het centrum. Het is prachtig modern designed en ruim opgezet. Vanuit het ruime terras ben je omringd door de zee en het je het idee dat je op een boot zit.Met dank aan de eigenaresse Anna,die altijd voor ons beschikbaar was en ons van informatie en aanbevelingen voorzag, hebben wij veel van de prachtige omgeving kunnen zien en beleven. we gaan er zeker nog een keertje terug
Gereisd met vrienden in mei 2012

Geweldig appartement op unieke locatie!

P.Bolt, 8-10-2012

In het historische centrum van Giovinazzo vind je vakantiewoning Palazzo XVII. Een oud paleis, direct aan zee, uit 1600 dat in 2006 gedeeltelijk is gerenoveerd. Deze woning bevindt zich op de 3e (bovenste) etage en heeft een geweldig dakterras. met aan alle kanten uitzicht op zee. De inrichting is modern en van alle gemakken voorzien. Zeer grote woonkamer, 2 slaapkamers, 2 badkamers en een volledig ingerichte keuken. Gastvrouw Anna woont op de eerste etage en is een super enthousiaste en gastvrije dame! . Een echte aanrader!
Gereisd met vrienden in mei 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Palazzo XVII in Giovinazzo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Palazzo XVII zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Palazzo XVII scoort een 9.33 uit 10 op basis van 3 reviews.