Camping La Masseria ****

7,4

19 reviews over Camping La Masseria in het Nederlands

Nooit meer

Fam. de Jong, 29-8-2016

Ga hier vooral niet na toe, het waterpark staat pal op de caravans,non stop muziek, iedere dag dezelfde riedel met een DJ die alleen maar in de microfoon staat te gillen. Bij de caravan kan je je niet eens verstaanbaar maken
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Leuk, geen herhaling, zwembad is niet voor kids

I Tol, 25-6-2016

Mooie stek met goede stacaravan. Wel op zaterdagavond harde muziek vanuit aquapark. Kinderen waren niet welkom in het zwembad van de camping. Niet spelen, niet stoeien, geen geluid maken, de toestellen zijn voor volwassenen en de startblokken niet om van te duiken. Bij beklag management werden we naar het aquapart verwezen. Daar maar toeristen abonnement gehaald a 140 euro. Strandje is wel fantastisch. Waterschoenen mee. Gallipolli is leuk om te bezoeken. Leche mooi om te bezoeken.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Leuke camping, maar alleen maar italianen

Nadja, 5-9-2015

Wij hadden eind augustus een stacaravan gehuurd bij een touroperator. Deze stacaravans staan helemaal achteraan op de camping. Dit is niet ver en goed te lopen maar je staat wel bijna in het waterparc lijkt het. Je hoort de hele dag luidde muziek ervan en op sommige dagen tot 2uur snachts. We hebben in er in het begin aangestoord.

Op de camping is ook alles in het Italiaans en in het winkeltje op de daling spreken ze geen woord Engels. Je bent dus wel écht op vakantie. Het zwembad is heeeeerlijk en smiddags in de siestatijd heb je het bad voor je je alleen. Via een tunneltje onder de weg door kun je snel naar de zee.

Tevens rijdt er elke dag een gratis transferbusje van de camping naar gallipoli op een neer, zeker gebruik van maken.

Gereisd met partner in augustus 2015

Geluidsoverlast en slaapgebrek

H Munne, 17-8-2015

Camping is goed, verzorgd terrein, fijn zwembad, leuk animatie team. Strand en strandtent waren minder. Helaas heeft het naast gelegen waterpark Splash onze vakantie 'in het water laten vallen'. Stacaravans Happy Comfort 2 slk airco staan op de slechtste plaats van de camping, aan de buitenrand naast het waterpark. Overdag van 10-18 uur geluidsoverlast; harde muziek en een man die constant hard door de microfoon praat. Pool party's waren het ergst, drie keer per week tot 3 uur 's nachts. Muziek liet de caravan trillen, het geluid was zo hard dat het leek of de caravan op het terrein van het feest stond. Er werd ons verteld dat als we voor onze rust op vakantie waren, we in Italië niet in juli en augustus moesten komen. Volgens ons is er een groot verschil tussen overlast en gezellige drukte. Wij zijn bekend met Italië en Italianen. Juist omdat de camping veel door Italianen wordt gebruikt hebben wij ook voor deze gekozen. Ga in mei of juni of boek een caravan van de camping.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Goede ligging t.o.v. bezienswaardigheden.

S. Muller, 6-8-2015

De camping is een goede plek voor het maken van trips in de omgeving. Nadeel van deze camping is dat de huurstacaravans aan de rand van de camping staan die grenst aan een aquapark. Hierdoor heb je de hele dag (overlast) harde muziek en 2x per week zelfs tot 2 uur 's nachts. Wij stonden achter 2 rijen stacaravans waardoor je nog wel in slaap kon komen, maar als je echt in de voorste rij staat dan gaat dat niet. Verder wordt er aangegeven dat er een voetbalveld is, maar die is geen eigendom van de camping. Je moet hiervoor € 60,= huur per uur betalen. In het zwembad mag werkelijk niets: niet springen, niet duiken, geen bal, zelfs niet op de startblokken staan dus ook niet er van af springen of duiken, niet je kind in het water optillen en in het water gooien. Voor hele kleine kinderen zal het geen probleem zijn, maar met jongens van 9 en 10 jaar is er geen plezier te beleven.

Het restaurant op de camping is goed. Animatieleden zijn ook heel aardig. Voor ons geen 2e keer meer.

Leuke camping!

Lorraine, 27-7-2015

Goede prijs kwaliteit leuke camping, animatie was vermakelijk! Leuke stad dichtbij om te bezoeken. 14 dagen top weer! Weinig Nederlanders, erg prettig!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Prima camping in een prachtige omgeving

sander, 23-7-2015

La Masseria is een prima, ruim opgezette camping met veel faciliteiten. Wij verbleven in de touroperator stacaravans. Deze staan achteraan op de camping, hierdoor wel een stukje lopen naar strand, zwembad en overige faciliteiten (winkel, restarant, ...) De stacaravans grenzen direct aan het luidruchtige aquaparc (de hele dag keiharde muziek). Je komt hier dus niet echt voor je rust. Gallipolli is een zeer gezellig stadje en de stranden in de omgeving (baija Verde) zijn werkelijk prachtig.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Mooi camping met groot zwembad

Kejan, 8-7-2015

In de meivakantie onze vakantie op La Masseria doorgebracht.

Camping mooi en verzorgd. Niet alles open vanwege voorseizoen, maar daardoor heerlijk rustig. Schitterend zwembad vaak voor ons zelf. Heerlijke pizza’s (door voorseizoen restaurant niet altijd open en geen desserts). Supermarkt Famila om de hoek. Rotsstrand bij camping met zeer helder water. Mobile home zeer netjes.

Leuk om te bezoeken: Gallipoli, Galatina, Lecce, Santa Maria di Leuca, Alberobello, wit strand en blauwe zee in Porto Cesareo.

Bij restaurant Vesuvio vlakbij de camping kun je pizza’s per meter eten.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Mooie camping

miranda, 14-8-2014

Camping in de Salento, het zuiden van Puglia. Ligt vlakbij het leuke plaatsje Gallipoli. Was in het voorseizoen rustig, en was erg leeg.Wij verbleven in mobile home, die erg nieuw en schoon was. Deze lagen aan de rand van de camping vlakbij het waterpretpark dat gesloten was. Erg mooi zwembad, dat heel netjes schoongehouden werd, was nog wel wat koud. Gratis Wifi, spreken geen Engels, wel Duits. Lekker en betaalbaar restaurant, met vriendelijke bediening. Prima plek om de omgeving te verkennen.
Gereisd met oudere kinderen in april 2014

Geweldige Italiaanse camping!

Albert van Reeuwijk, 20-1-2014

Heerlijke camping in het verre zuiden. Schitterend zwembad met goede bar. Helaas moet je wel betalen voor de ligbedden bij het zwembad. In de campingwinkel kun je bijna alles kopen wat je nodig hebt. Kort buiten de camping ligt een goede supermarkt. Strand stelt niet veel voor, wel aardige bar aan het strand. 2 km vanaf de camping ligt wel een schitterend zandstrand. In augustus zijn er (bijna) alleen maar Italianen op de camping, dit geeft een heerlijke sfeer! Restaurant op de camping is prima (goede pizza's). Personeel in receptie en restaurant spreekt aardig Engels. Animatie alleen in het Italiaans! Wij hebben 17 dagen een stacaravan gehuurd. Reisorganisatie ter plekke is zeer behulpzaam. Camping is prima bereikbaar vanaf vliegveld Brindisi. Conclusie: wie een echte Italiaanse camping en bestemming wil in een prachtige omgeving moet zeker naar Puglia gaan en dan is deze camping een aanrader. Wij komen hier zeker nog een keer terug!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor La Masseria bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Masseria in Gallipoli, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Masseria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Masseria scoort een 7.36 uit 10 op basis van 21 reviews.