Hotel Barion ***

Bari
Hotel Barion
Barion

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Barion bij:

2 reviews over Hotel Barion in het Nederlands

Geweldig hotel en vriendelijke medewerk(st)ers

Machiel, 20-10-2012

Hotel Bari is beslist een aanrader al is een auto wel een must als je wat van de omgeving wilt zien. Dit laatste omdat het hotel 15 km buiten Bari ligt en lastig met trein en/of bus is te bereiken. De ligging van het hotel is verder adembenemend als je tenminste de zee vanuit je hotelkamer wilt zien ( wel zeezijde boeken ). De vriendelijkheid van de medewerk(st)ers is bovengemiddeld en het ontbijt op de 6e verdieping ( met panorama zicht en een buitenterras ) geeft aan het ochtendontbijt ( wat overigens prima verzorgd is ) een extra meerwaarde. De cappucino die men hier in grote mokken schenkt is wellicht de lekkerste van heel Italië, echt onvergetelijk !! Er is in de omgeving van alles te doen. De kustlijn is erg mooi maar ook steden als Bari, Trani en Monopoli zijn prachtig om te bezoeken. 's Avonds heerst er in deze steden, die veel cultuurschoon hebben, een echt authentieke sfeer die je geproefd moet hebben.
Gereisd met partner in oktober 2012

geweldig hotel

m_martino, 5-8-2011

wij hebben hier 6 nachten overnacht 2 volw en kind. het is ons erg goed bevallen, ontbijt buffet wat simpel maar lekker, avond eten hebben we er niet veel gedaan omdat we overdag veel weg waren, maar het eten was er erg goed en vers.de kamers perfect, met airco, elke dag goed schoongemaakt, schone handdoeken. personeel heel aardig en erg kind vriendelijk. mijn man is italiaan dus praten gaat dan vanzelf ook gelijk soepelder.ober Vito zeer vriendelijk en receptioniste Carmen erg lief voor ons kindje. wij gaan er zeker naar terug. wij hebben fam wonen in de buurd. strand op half uur rijden. en leuk winkelcentum auchan in de buurd.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Barion in Bari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Barion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Barion scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.