Onvoldoende

1 review over BedAndBreakfast Lama di Luna in het Nederlands

Zeer teleurstellend...

Christiaan Schipper, 21-9-2014

Bioboerderij Lama di Luna is gebouwd volgens feng-shui en wil een biologische levensfilosofie uitdragen. Daar betaal je dan ook flink voor, want de accomodatie is erg duur.

Helaas wordt de biologische levenswijze niet in praktijk gebracht. Als vegetarier ben je niet welkom en er wordt geen enkele moeite gedaan om het je naar de zin te maken. Je wordt zelfs achter je rug om uitgelachen.

Jammergenoeg moesten wij twee keer ervaren dat vegetariers worden afgescheept met restjes groenten en kaas van de vorige dag en een zwart aangebrand gebakken ei. De kok is ongeinteresseerd is niet creatief. Helaas moesten wij als vegetarier wel flink betalen voor deze diners. Samen 130 euro!

Onze klacht bij de pretentieuze enigszins autistische eigenaar Dr.Petroni leidde tot niets. Geen begrip, geen compensatie zelfs geen excuus. Wij hielden een flinke kater over. Wij komen hier nooit meer

Gereisd met partner in september 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Lama di Luna in Andria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Lama di Luna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Lama di Luna scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.