Hotel Dei Trulli *****

Hotel Dei Trulli
Dei Trulli

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Dei Trulli bij:

1 review over Hotel Dei Trulli in het Nederlands

Geweldige uitvalsbasis voor motorrijders

Martin, 25-7-2013

Mattenhof wordt gerund door een bijzonder hartelijke familie. Bij aankomst was er voor ons zelfgebakken brood en was de tafel gezellig gedekt, echt een warm welkom. Via mail hadden we wat boodschappen besteld en dat stond keurig in de koelkast, bier en limonade werd ook voor ons geregeld, net als verse eieren en melk. Onze motoren kregen een plekje in de garage en voor de contacten met het thuisfront is er een telefoon en WIFI (tegen geringe betaling). De grote tuin stond geheel tot onze beschikking inclusief gebruik van de BBQ en tafeltennistafel. 's Avonds uitgaan is er niet bij want in het gehucht is niets te doen, wij hebben dat echter niet gemist. Er zijn in de grote boerderij/houtzagerij twee appartementen, wij hadden de grote op de tweede verdieping en deze was keurig ingericht en van alle gemakken voorzien. Zeker een aanrader voor motorrijders.
    Gereisd met vrienden in juni 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dei Trulli in Alberobello, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dei Trulli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dei Trulli scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.