Vakantiepark Grotta del Saraceno ****

Grotta del Saraceno

• Activiteiten9,0
  • Onderkomen8,0

1 review over Vakantiepark Grotta del Saraceno in het Nederlands

Ver maar zeker de moeite waard!

Fam. van Noort, 18-8-2014
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Wij hebben met ons gezin (12,15,16) 3 weken vertoefd op deze camping.

De ligging van de camping is erg mooi boven op een rots met uitzicht over de Adriatische zee. Je loopt via een trap naar het strand. Je kunt ook gebruik maken van de gratis pendelbus.

Het zwembad is schoon, mooi en heeft heerlijke ligstoelen en parasols.

Erg schoon sanitair. De hele dag staat de schoonmaakploeg klaar. De camping is erg gericht op Italianen. Heeft een uitgebreid en actief animatieteam. Ook dit team is Italiaans gericht en de meiden en jongens spreken geen Engels. Elke avond wordt er wel een voorstelling gehouden in het centraal gelegen "theater". In het Italiaans!

Onze kinderen hebben zich desondanks prima vermaakt.

De Wifi is gratis op de hele camping en werkt goed!

Personeel is erg behulpzaam en vriendelijk.

Camping is autovrij en er is 24 uur bewaking bij de parkeerplekken van de auto's.

De streek is niet toeristisch. Dit was voor ons even wennen maar daarna hebben we hier van genoten!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Grotta del Saraceno in Vasto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Grotta del Saraceno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Grotta del Saraceno scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.